• Ik zei nog zo tegen mezelf: ga er niet heen! Maar omdat mijn haar echt ver-schrik-ke-lijk dood was deed ik het toch. Ik ging naar de kapper. En nu ben ik depressief, want het was eerst best lang, en nu. NU IS HET VERPEST! hier.
    Het ziet er nu redelijk uit omdat mijn schouders opgetrokken zijn maar het valt nét over mijn schouders heen en ik haat het.
    Vertel me dus alsjeblieft jouw kapperfail zodat ik wat minder ongelukkig ben.

    en ja, ik kijk chago.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:16 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Het is toch mooi?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind het wel leuk staan hoor =)
    Gewoon een beetje wennen, dat is alles.

    Mijn kapperfail is best wel groot. Mijn pony was langgegroeid en ik vroeg om een schuine lok/pony, een beetje uitleggen enzo. Knipt ze een hele korte gewone pony en dan schuin alsof je het zelf met de keukenschaar hebt gedaan. Ook allemaal stukjes waar het korter was enzo echt heel lelijk. Had ze ook nog mijn haar helemaal uitgedunt waardoor mijn krullen er een paar weken uit waren. Ik ga nooit meer naar die kapper toe...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik wilde een x een schuine pony en laagjes in mijn haar. En ze had het zo kort geknipt dat ik er een hanenkam van kon maken. Ik heb dagen gejankt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Staat best leuk hoarr!

    ff denken, ik had eerst een x lang haar, maar afgeknipt tot schouders viel nog mee, maar het was nogal wennen =.=, nu is het weer wat aangegroeit.
    En in de voorjaarsvakantie ofzo, wil ik lok, of schuine pony proberen ;D, niet dat het mij staat miss >.< maar k wil gwn een x wat anders ;D

    staat leuk

    loaate keer dat ik naar de japper ging hebben ze het totaal scheef geknipt totaal zag er niet uit


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.