• stel jij bent de vriendin van een van de jongens van tokio hotel ( de kans is heel klein maar dromen kan geen kwaad ) hoe zou je er dan mee omgaan

    houd je het voor je of laat je meteen heel nederland het weten.
    ik persoonlijk zou het voor me zelf houden

    dus mijn vraag wat zou jij doen en wie zou jij als jou vriendje willen hebben

    xx

    stel jij bent de vriendin van een van de jongens van tokio hotel ( de kans is heel klein maar dromen kan geen kwaad ) hoe zou je er dan mee omgaan
    houd je het voor je of laat je meteen heel nederland het weten.?


    Ik persoonlijk zou het geheim houden en alleen aan mijn 2 beste vriendinnen vertellen.!
    Maar mijn ouders ook wel.!
    Liefst mag niemand het verder weten want straks gaan jaloerse fans je bedreigen enzo.!
    Maar dat het lang geheim blijft denk ik niet.!
    Als je ergens met ze heen gaat heb je altijd wel papperazie achter je aan die foto's maken.
    En dan loop je bijvoorbeeld hand in hand met Bill en staat er de volgende dag in de krant: BILL KAULITZ ONE-NIGHT-STAND OF ECHTE LIEFDE?


    -xxx Renee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    echt zielig: een over buurjongen denkt dat ik het met Bill heb. ik had zo in me msn naam: i love Bill ofzo. en toen was het weg en toen vroeg ie of het uit was, en toen zei ik nee, want het was ook nooit aan geweest. ofcourse, maar het is zo grappig. hij denkt nu dat ik in hamburg benXD my god hij is dom

    whaha x]

    omg, blijkt maar weer hoe zielig sommige mensen zijn.

    ik denk als je het alleen aan je ouders zal vertellen er niet snel iets bekend zou worden

    eerder als je met hun over straat loopt of snel erges heen hand in hand of zoenend.

    maar stel je staat op de voorpagine met tom kaulitz.
    niet de hele wereld weet dat jij ik noem maar een naam kim timmermans heet.
    alleen de mensen uit je dorp en omstreken zullen het weten en van je school maar egt niet de mensen die in belgie, frankrijk enz zullen wonen

    egt grappig dit

    Ik zou het voor mezelf houden.
    Ik zou het aan niemand vertellen en als ze er zelf achterkomen, jah, dan komen ze erachter éh!
    Maar ik zou het tegenover de jongens niet verstoppen.
    Stel dat ze na een week in buitenland terugkomen met het vliegtuig, zou ik ze staan opwachten.
    Zoals een echte vriendin zich gedraagt!

    Greetz x

    echt zielig: een over buurjongen denkt dat ik het met Bill heb. ik had zo in me msn naam: i love Bill ofzo. en toen was het weg en toen vroeg ie of het uit was, en toen zei ik nee, want het was ook nooit aan geweest. ofcourse, maar het is zo grappig. hij denkt nu dat ik in hamburg benXD my god hij is dom


    haha xD mn vriendin kent een meisje die erugg naïef is! Ze is 15 jaar maar gelooft tog nog alles!

    zo denkt ze dat ik met Tom ben en mn vriendin met Bill! (ik wou Bill mja... Tom is ook goewd oor xD)

    maar als ik Tokio Hotel persoonlijk zou kennen zou ik er niet met te koop lopen...

    want denk eens hoe jaloers jij bent als je 1 van de jongens met een ander meisje ziet?? Je zou haar dan tog wille vermoorden?!(6)

    nou, ik zou tog nii meer op straat durven komen als half Europa weet dat ik bijvoorbeeld iets met Bill zou hebben :S

    anyway, er zijn wel enkele dingen in verband met Tokio Hotel die ik niet aan de grote klok hang, omdat mensen jaloers ofzo zoude zijn..

    ja maar stel je hebt met bill
    en het staat in de krant dan weet iedereen wel dat je met bill hebt, maar ze kennen je niet.

    en dat is iets waar mensen niet bij still staan, want jaloers zijn op iemand die je niet kent is moeilijk

    maar toch ik zou het voor me zelf houden
    me ouders mogen het weten de 3 jongens en hun ouders maar daar blijft het ook bij


    Met dat doen alsof moet je oppassen.
    Serieus meiden.
    Mijn zusje heeft door een meisje, die haar blijkbaar ontzettend haatte, honderden fans over zich heen gekregen. Dat kind zette overal op het Internet dat zij, 'het nichtje van Tom en Bill' zou zijn, daarna werd het iets anders, en als laatste zou ze de 'vriendin' van Andreas zijn, wat helemaal niet kan want die gozer is gay. *amen*
    Al met al, dat was niet grappig, ons adres stond daar, telefoonnummer, en ze brak iedere keer in op onze pc. Uiteindelijk heeft iemand die ik ken haar pc totaal vernield door bij háár in te breken en alle virussen die hij had erin te pompen. ^^ *altijd nog dankbaar is*
    Ook al was ze dat niet zelf gestart, je kunt er echt narigheid van krijgen. Doe het niet 'voor de grap' want voor je het weer heb je wel een hacker in je computer. Het zij omdat diegene fakers tegen wil gaan, óf omdat iemand, zoals bij ons dus, persoonlijke informatie wil.
    lees dit wel even, willen jullie?

    Nee het gaat nu niet over doen als of maar over de werklijkheid.

    maar goed dat is ook alleen maar gebeurt door iemand die niet goed bij der hoofd is.
    en als je een beetje verstand zou hebben dan geloof je het niet want omdat toevallig nu 1 iemand verteld dat jou zusje het nichtje was hoeft nog niet te beteknnen dat die persoon gelijk heeft.

    maar tuurlijk het is erg wat ze heeft geflikt.
    zo iets hoor je ook niet te doen en uiteindelijk heeft ze alleen der zelf er maar mee

    x

    Ik zou het voor mezelf houden,Alleen tegen 3 vriendinnen zou ik het zeggen

    weet ik veel, omdat te weten moet ik het eerst meemaken :P
    ma ge zou da gerust moge doorzegge want niemand zou u toch geloven ..
    wat ben ik toch weer slim (A)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    proberen voor me te houden

    Bill <3 en ik zou het voor me houden.

    Ik zou het niejh zeggen, ik bedoel ze komen er toch wel achter. maar je kan toch eerst van de rsut en alles genieten en zeg maar, bespreken, hoe je het naar buiten brengt!?

    Gehehe wat Laura had hadden ik en mijn vriendin bij mijn Meester.

    Ik had zo op zo blaadje geschreven I <3 Bill en toen vroeg ie zo is dat je vriendje? Ik was melig dus ging ik knikken en mijn vrienden Barbara had dus I <3 Tom en toen vroeg ie het zelfde eerst dacht ie dat we zijn zoon Thom bedoelde maar hij weet al avn niet. Nu weet ie ook dat het onze vriendjes niet zijn :P. Maar toen we vertelde dat ze van TH waren en wij praten daar dus elke dag over kwam hij op het idee: MIJ & BARBARA OP TEGEVEN VOOR MOOI WEER DE LEEUW!:P

    Hy is zoo Vett Sexxii Sexxi(nerd)(H)

    xx(H)Ly x3


    I do not hook up.

    echt zielig: een over buurjongen denkt dat ik het met Bill heb. ik had zo in me msn naam: i love Bill ofzo. en toen was het weg en toen vroeg ie of het uit was, en toen zei ik nee, want het was ook nooit aan geweest. ofcourse, maar het is zo grappig. hij denkt nu dat ik in hamburg benXD my god hij is dom


    Haha grappig xD
    Die vind ik wellol van hem!:P

    Maarhja nu ff de vraag.

    Uhm ik zou het voor mezelf houden en dan zou ik TomOfBill willen hun kieze maaxD