• stel jij bent de vriendin van een van de jongens van tokio hotel ( de kans is heel klein maar dromen kan geen kwaad ) hoe zou je er dan mee omgaan

    houd je het voor je of laat je meteen heel nederland het weten.
    ik persoonlijk zou het voor me zelf houden

    dus mijn vraag wat zou jij doen en wie zou jij als jou vriendje willen hebben

    xx

    ik zou het ook even voor mezelf houden hoor, tot de paparazzie achter komt,
    en dan zou ik het heeeel Belgie en mss Nederland laten weten :P
    natuurlijk zou ik ook eerst flippen :P


    death to the one at the end of the serenade.

    ik zou het voor mezelf houden!!(A)

    jaa ik dus ook hallo ik heb ook prive leven dat ga ik niet delen met heel nederland, denk niet dat ik het zou overleven

    Voor mezelf houden natuurlijk :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    voor mezelf houden (A)

    zou het voor mezelf houdn en alleen aan men BF vertlln


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik zou het voor me houden, maar ik vertel het wel aan m'n beste vriend enzo :P

    zelf dat zou ik niet doen :P.

    je weet maar nooi stel je vriendin lult het perongeluk door, jaa dan ben jij de lul

    Kzou het voor mezelf houde, anders word iedreen zo fucking jaloers, en gaan ze beginne zage, en uu zelfs bginne hate doorda ze jaloers zijn fzoo
    En ik zou toch Tom als Liefje hebbe, en dn hem zegge da hij wa minder one-night-stand moet hebbe, en wa mindr Georg moet peste..Kvind het soms wel beetje zielig voor Georg xD
    Xx


    everybody needs a song.

    Ik weet nie goed wat ik zou doen.. Ik zou het zeker wel tege een paar mense MOETE zeggen!:D En je ouders en je vriendin merken het toch sowieso.. Ik zou vragen aan (ik pak nu eve Gustav voor de gemakkelijkheid:D) Gustav, wat hij het liefste heeft. Maar als je echt zn vriendin bent, denkik dat het sowieso snel bekend is, als je er maar ergens mee naartoe gaat worden er al foto's gepakt enzo, zeker als het met Bill of Tom is, want die krijgen nog meer media aandacht.. voila:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Haha ja ik denk ook niet dat het lang geheim zou blijven.

    oja ouders ja daar zou ik het wel tegen zeggen want die vertrouw ik wel.
    als ik egt mensen vertrouw zijn het mijn ouders ( niet dat ik mijn vriendinnen niet vertrouw maar ze kunnen er altijd wel iets uitfloepen )

    @ THTomLove : inderdaad ook als is het een joch van 18 dat denkt dat ie volwassen is ( wat ie kwa gedrag dus echt niet is )moet nog veel leren over meisjes.

    maja de tijd zou het leren, als ie ooit een meisje tegen komt waar ie van gaat houden en zij hoort en weet al die verhalen over hem dan zou zij vanzelf het vertrouwen wel in hem kwijt zijn

    khou t ook lkkr voor mezelf hoor^^
    kga Bill echt niet delen met alle andere fans x.x

    alleen 2 vriendinnen zouden t mogen weten, Geesz und Jacq

    khou t ook lkkr voor mezelf zo lang mogelijk is
    kga Bill echt niet delen met alle andere fans! x.x

    alleen 2 vriendinnen zouden t mogen weten, Geesz und Jacq

    proberen zo lang mogelijk voor mezelf te houden wnat ja die jaloerse fans ik zou niet meer leven

    echt zielig: een over buurjongen denkt dat ik het met Bill heb. ik had zo in me msn naam: i love Bill ofzo. en toen was het weg en toen vroeg ie of het uit was, en toen zei ik nee, want het was ook nooit aan geweest. ofcourse, maar het is zo grappig. hij denkt nu dat ik in hamburg benXD my god hij is dom


    You'd took my breath but I'll survive.