• Omfg, ik schrok vanmorgen toen ik niet op Habbo Hyves of Msn kon! Ik heb 6000x geprobeerd en een paar keer de laptop tegen de muur gegooit en het werkte maar niet. Toen dacht ik; ik ben gehackt. Ik stuurde via via een mailtje naar een ander account en kon daar mn ww veranderen. ;D Maargoed, de hacker heeft niet iets gedaan bij hyves of msn. Maar TOEN keek ik bij habbo en waren AL mn meubeltjes weg :{ 25 euro heb ik eraan uitgegeven en zoveel dingen had ik ook. En toen ik weer op habbo kon, dag ik bij mn 2e naam staan : YOU ARE HACKED! Ik kan hier dus totaal niet tegen want ik ben net mn iPhone verloren in de sneeuw. Dus dubbel balen. Als ik er achter kom wie dit gedaan heeft, HACK IK 1000x ZO HARD. En ik ga hem stalken ;3
    Nog andere wraak actie's?
    Zijn jullie ooit gehackt ofso?
    Of heb je gewoon medelij met me XD?

    Liefsss. Shanicee. <3


    Without money we'd be all rich<3

    Marshmellow schreef:
    Niet op habbo, maar ben wel eens hier gehackt.


    wat is er verder gebeurd dan?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ben nog nooit gehackt, had je een makkelijk te wachtwoord of zo?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ebn nog nooit gehackt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog nooit.
    Gelukkig maar.


    Food.

    Sorenos schreef:
    (...)

    wat is er verder gebeurd dan?

    Rutger heeft mij geholpen en heeft het opgelost =). Er was eigenlijk niets gebeurd, die jongen had mij een pb gestuurd met een htmlhack in ofzo -ken er niets van :'D.-. Verder heeft die persoon mijn account met rust gelaten, behalve dan dat hij mijn wachtwoord had veranderd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik snap nooit dat mensen serieus geld betalen voor habbo. Maargoed, daar heb jij natuurlijk niets aan. Sterkte ermee, ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    wow, echte baaldag voor je..
    maar kennen je vrienden je ww ofzo?
    hun kunnen het ook hacken misschien?

    Sla hem/haar :Y)

    wel rot voor je..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gemeenerds dat ze jou meubels hebben gestolen,

    ik ben al in geen jaren op habbo geweest, ik moet ook nog meubels hebben, maar geen idee wat mijn account is,

    en waar woon jij dat het sneeuwt Ö?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.