• Omfg, ik schrok vanmorgen toen ik niet op Habbo Hyves of Msn kon! Ik heb 6000x geprobeerd en een paar keer de laptop tegen de muur gegooit en het werkte maar niet. Toen dacht ik; ik ben gehackt. Ik stuurde via via een mailtje naar een ander account en kon daar mn ww veranderen. ;D Maargoed, de hacker heeft niet iets gedaan bij hyves of msn. Maar TOEN keek ik bij habbo en waren AL mn meubeltjes weg :{ 25 euro heb ik eraan uitgegeven en zoveel dingen had ik ook. En toen ik weer op habbo kon, dag ik bij mn 2e naam staan : YOU ARE HACKED! Ik kan hier dus totaal niet tegen want ik ben net mn iPhone verloren in de sneeuw. Dus dubbel balen. Als ik er achter kom wie dit gedaan heeft, HACK IK 1000x ZO HARD. En ik ga hem stalken ;3
    Nog andere wraak actie's?
    Zijn jullie ooit gehackt ofso?
    Of heb je gewoon medelij met me XD?

    Liefsss. Shanicee. <3


    Without money we'd be all rich<3

    Rickjuh schreef:
    (...)

    je wachtwoord resetten betekend dat je het opnieuw kan instellen. Dan krijg je of een mail of je moet het ter plekke doen. Je oude wachtwoord vervalt dan.

    kay,
    ty
    ik ga het eens proberen (;


    Me so good.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Je geheime vraag, daar word ook mega veel op gehackt :]

    Lolol, bij mijn msn heb ik bij m'n geheime vraag gewoon een aantal cijfertjes en lettertjes ingevuld. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Lolol, bij mijn msn heb ik bij m'n geheime vraag gewoon een aantal cijfertjes en lettertjes ingevuld. (nerd)


    Dat kan slim zijn of juist niet, als je je eigen wachtwoord vergeet (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Eén keer op msn gehackt door een jongen uit m'n klas. Maar die deed dat gewoon voor de lol dus niks bijzonders, maar ik heb toch wel even mijn ww weer veranderd haha!


    Hope goes lost but never dies.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat kan slim zijn of juist niet, als je je eigen wachtwoord vergeet (A)

    Die cijfertjes en lettertjes heb ik opgeschreven.... In m'n dagboek. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik was een keer gehackt op Habbo, toen hadden ze ook m'n meubels gestolen. Dus ik een mailtje gestuurd naar Habbo, zeiden ze dat het m'n eigen schuld was.



    OMFG.


    Without money we'd be all rich<3

    Waarschijnlijk is mijn webcam gehackt, want hij springt soms vanzelf aan. Gelukkig heb ik hem achter mijn beeldscherm staan, maar mijn broer wil me niet helpen om het op te lossen.


    Think before you act.

    Lareyne schreef:
    Waarschijnlijk is mijn webcam gehackt, want hij springt soms vanzelf aan. Gelukkig heb ik hem achter mijn beeldscherm staan, maar mijn broer wil me niet helpen om het op te lossen.



    dat is gwn engg!


    Without money we'd be all rich<3

    Lareyne schreef:
    Waarschijnlijk is mijn webcam gehackt, want hij springt soms vanzelf aan. Gelukkig heb ik hem achter mijn beeldscherm staan, maar mijn broer wil me niet helpen om het op te lossen.


    Tenzij een broer een programma op jou pc heeft geinstalleerd waardoor dat kan, kan het niet.
    Het ligt waarschijnlijk aan je computer die teveel stroom door die USB poort geeft. Webcam hacker van buitenaf zonder programma op jou pc is onmogelijk. Ik zou voor de zekerheid wel even voor virussen scannen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Kan het dat je webcam aanspringt?!
    holy shit --'


    Me so good.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Tenzij een broer een programma op jou pc heeft geïnstalleerd waardoor dat kan, kan het niet.
    Het ligt waarschijnlijk aan je computer die teveel stroom door die USB poort geeft. Webcam hacker van buitenaf zonder programma op jou pc is onmogelijk. Ik zou voor de zekerheid wel even voor virussen scannen.


    Thanks, ik zal hem de opdracht geven om op virussen te scannen. Dus een webcam hacker kan niet jouw webcam hacken door enkel alleen jouw msn-adres te hebben en een keer de webcam aan hebben gehad?
    Of wanneer ze een foto/muziekbestand naar je sturen via msn, maar die heb ik allemaal geweigerd.


    Think before you act.

    Daarom heb ik ook geen webcam.

    Je hebt weleens van die mails en als je dan die link aan klikt, of soms het mailtje zelf al, dan stuurt 'ie je wachtwoord door naar degene die die mail naar jou gestuurd had. Mijn broer had dat ooit uitgevonden hoe dat moest ofzo.. (nee, hij is geen hacker)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Lareyne schreef:
    (...)

    Thanks, ik zal hem de opdracht geven om op virussen te scannen. Dus een webcam hacker kan niet jouw webcam hacken door enkel alleen jouw msn-adres te hebben en een keer de webcam aan hebben gehad?
    Of wanneer ze een foto/muziekbestand naar je sturen via msn, maar die heb ik allemaal geweigerd.


    Jij snapt em!:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Niet op habbo, maar ben wel eens hier gehackt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay