• Ja ik ben even 10 minuten weg en ineens zijn er een paar mensen geband, zou iemand me even normaal uit kunnen leggen wat er allemaal is gebeurt? ;x
    En als dit topic niet mag sorry, maar ik denk dat dit voor meer users wel verhelderend zou zijn.

    In dit topic geen hele discussie vormen en een ruzie.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 13:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yousef schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar vanity (PEDOPas) die heeft niks gedaan haar topics waren vrolijk -ze heeft niet gespamt- dus wij vragen ons af wat ze heeft gedaan want dat weet ze zelfs niet eens

    Vanity wil trouwens weten waarom ze is geband want ze heeft niks verkeerds gedaan


    Op het topic van rutger staat om het forum weer rustig te krijgen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    failerd schreef:
    (...)

    Ja, ik denk ook niet dat het heel veel helpt, maar we zullen zien.

    Naja laten we hopen dat het helpt, want als het gezelliger is op het forum is het ook leuker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Naja laten we hopen dat het helpt, want als het gezelliger is op het forum is het ook leuker.


    Ja, zo nu en dan een discussie is wel leuk maar dit ging vaak wel verder dan discussie's.. ik wacht ook nog even dat ophelderingstopic af.


    Don't dream your life, but live your dream!

    failerd schreef:
    (...)

    Op het topic van rutger staat om het forum weer rustig te krijgen.


    Dat weten we maar ze weet niet wat ze dan heeft gedaan op het forum


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    (...)

    Dat weten we maar ze weet niet wat ze dan heeft gedaan op het forum


    Ja, ik weet het verder ook niet. Misschien kunnen de mods of iemand een topic erover aanmaken voor duidelijkheid.


    Don't dream your life, but live your dream!

    failerd schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het verder ook niet. Misschien kunnen de mods of iemand een topic erover aanmaken voor duidelijkheid.


    Doen ze al, ze zijn een uitlegtopic aan het maken


    (Be)lieve in (you)rself

    failerd schreef:
    (...)

    Ja, zo nu en dan een discussie is wel leuk maar dit ging vaak wel verder dan discussie's.. ik wacht ook nog even dat ophelderingstopic af.

    Ja inderdaad, het werd meestal gewoon ruzie, met 1 tegen een groep of twee groepen tegen elkaar. En een discussie is veel leuker als het gaat over iets wat goed en fout is bijvoorbeeld of zeehondjes afslachten mag enzo. Zo'n discussie is leuk, maar niet of iemand wel aardig is of niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, het werd meestal gewoon ruzie, met 1 tegen een groep of twee groepen tegen elkaar. En een discussie is veel leuker als het gaat over iets wat goed en fout is bijvoorbeeld of zeehondjes afslachten mag enzo. Zo'n discussie is leuk, maar niet of iemand wel aardig is of niet.


    het officieele topic is er. lezen maar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ga jullie dus doorverwijzen naar dit topic.
    > http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=85905

    Slotje


    Let the Night embrace you