• Ja ik ben even 10 minuten weg en ineens zijn er een paar mensen geband, zou iemand me even normaal uit kunnen leggen wat er allemaal is gebeurt? ;x
    En als dit topic niet mag sorry, maar ik denk dat dit voor meer users wel verhelderend zou zijn.

    In dit topic geen hele discussie vormen en een ruzie.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 13:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mosseljongen schreef:
    Omdat er gewoon een paar mensen zijn die zich per se in elk topic moeten laten horen en dan ook nog eens niet normaal kunnen doen. En dan kunnen die reacties natuurlijk niet onbeantwoord blijven, want dat is slecht voor het trots van de mensen natuurlijk, dus gaan ze maar ruzie met elkaar zoeken om te laten zien hoe cool ze wel niet zijn. (krul)


    Daarom dus.
    We proberen het prettig te houden voor iedereen en op zo'n manier lukt dat niet en zijn we genoodzaakt om op te treden. :x


    Let the Night embrace you

    Papercut schreef:
    (...)
    Maar de meeste waren toch vrienden van elkaar of ligt dat aan mij? (':


    Ja, dat dacht ik ook. Ach tsja, waarschijnlijk hadden ze gewoon even aandacht nodig, want zo stonden ze natuurlijk wel weer in de spotlight hè. (krul)

    Faerie schreef:
    (...)

    Daarom dus.
    We proberen het prettig te houden voor iedereen en op zo'n manier lukt dat niet en zijn we genoodzaakt om op te treden. :x

    Oké dan is het goed, ik dacht al: huh ik ben even 10 minuten weg en ineens is iedereen gebant wat is hier aan de hand!? (krul)
    Maar fijn dat het nu even opgehelderd is, hoe lang blijven ze eigenlijk weg?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Oké dan is het goed, ik dacht al: huh ik ben even 10 minuten weg en ineens is iedereen gebant wat is hier aan de hand!? (krul)
    Maar fijn dat het nu even opgehelderd is, hoe lang blijven ze eigenlijk weg?


    één dag, dat las ik op het ban-topic.
    Ben benieuwd hoe onrustig het is als ze terugzijn..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Papercut schreef:
    (...)
    Oké dan is het goed, ik dacht al: huh ik ben even 10 minuten weg en ineens is iedereen gebant wat is hier aan de hand!? (krul)
    Maar fijn dat het nu even opgehelderd is, hoe lang blijven ze eigenlijk weg?


    In het banmeldtopic staat 1 dag, om het forum weer rustig te krijgen, zag ik toevallig. (:

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Ja, dat dacht ik ook. Ach tsja, waarschijnlijk hadden ze gewoon even aandacht nodig, want zo stonden ze natuurlijk wel weer in de spotlight hè. (krul)

    Haha ja dat zou wel kunnen ja. (krul) Maar ik zou het niet weten ik dacht gewoon dat het allemaal vrienden waren of elkaar iniedergeval aardig vonden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Oké dan is het goed, ik dacht al: huh ik ben even 10 minuten weg en ineens is iedereen gebant wat is hier aan de hand!? (krul)
    Maar fijn dat het nu even opgehelderd is, hoe lang blijven ze eigenlijk weg?

    Ze zijn nu in ieder geval voor één dag geband, dat ook i.v.m. wat andere problemen :'D Maar het uitleg topic volgt zo snel mogelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze zijn allemaal 1 dag gaband van sommige weet ik waarom -> dat wisten we al voor ze geband werden

    Maar sommige weet ik niet en diegene zelf vraagt zich ook af wat ze heeft gedaan


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik durf te wedden dat als ze terugzijn ze dan het weer doen.

    Yousef schreef:
    Ze zijn allemaal 1 dag gaband van sommige weet ik waarom -> dat wisten we al voor ze geband werden

    Maar sommige weet ik niet en diegene zelf vraagt zich ook af wat ze heeft gedaan


    op dat ban-topic staat om de rust op het forum te behouden..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ze zijn nu in ieder geval voor één dag geband, dat ook i.v.m. wat andere problemen :'D Maar het uitleg topic volgt zo snel mogelijk.

    Oké dan wachten we die met z'n allen af!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    In het banmeldtopic staat 1 dag, om het forum weer rustig te krijgen, zag ik toevallig. (:

    failerd schreef:
    (...)

    één dag, dat las ik op het ban-topic.
    Ben benieuwd hoe onrustig het is als ze terugzijn..

    Ik ben bang dat als ze er weer zijn dat er vet veel topics gaan komen en het gewoon weer verder gaat. ;x

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 13:52 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mungojellie schreef:
    Stiekem gingen ze vechten om de naaktfoto van Zack
    Nee, geen idee?

    Hahaha duh!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    failerd schreef:
    (...)

    op dat ban-topic staat om de rust op het forum te behouden..


    Dat weet ik, maar vanity (PEDOPas) die heeft niks gedaan haar topics waren vrolijk -ze heeft niet gespamt- dus wij vragen ons af wat ze heeft gedaan want dat weet ze zelfs niet eens

    Vanity wil trouwens weten waarom ze is geband want ze heeft niks verkeerds gedaan


    (Be)lieve in (you)rself

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik ben bang dat als ze er weer zijn dat er vet veel topics gaan komen en het gewoon weer verdr gaat.


    Ja, ik denk ook niet dat het heel veel helpt, maar we zullen zien.


    Don't dream your life, but live your dream!