• Ik weet dat er al zo'n topic was maar ik heb geen flauw idee wat de titel ervan is dus hier een nieuw.

    Wat betekent jouw username? En waarvan heb je het?
    Mijn (Islander) betekent; eilandbewoner. En komt van het liedje 'The Islander' van Nightwish, een heel mooi liedje. (:

    Now you, guys.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb hem toevallig net veranderd.
    Grieving betekend rouwende. Wat ik nu doe.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijne is een tribute aan Major. R. Winters, die overlaatst overleden is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ra'zac zijn een soort 'huurmoordenaars' van de schim Durza in de film Eragon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Emollient betekent verzachtend.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijne is een vet stoere superheld uit Spongebob. (cool)

    Undesirable = ongewenst


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BakaMe

    is idioot in het japans :3

    de Me staat gewoon voor ik

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:18 ]


    THAT'S HOW I ROLL

    Papercut betekent Papiersnee en het komt van het liedje Papercut van Jordin Sparks.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BanZai komt uit de film lion king (:
    een van die hynea's heet zo ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hopex Dream. -ik doe even spatie tussen die x & D anders komt er zo'n smiley.-

    Betekent; Hopen en Dromen.Geen idee waarom ik die heb gekozen, vond het wel mooi klinken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik zag ergens decoration staan, en ja ik dacht die vind ik toff xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Devilicia

    ik ben de dochter vn de duivel muwhaha xD
    nee k vind da gwn wijs


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Obliviate,
    omdat ik van Harry Potter hou en omdat ik dat een erg leuke spreuk vind en het klinkt ook mooi. En aangezien Nana (Reducto) ook een spreuk is en Chiara (Rictusempra) was er een en volgens mij spraken we eens af om er alledrie een te nemen.

    Dat ik geniaal ben, wat anders (nerd)


    -

    Mijn username is de stomste ooit, xJelena ^^ Ik heb zin om hem te veranderen maar dan moet ik wel eerst iets goed weten. En laat ik nu net heel slecht zijn in usernames verzinnen. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.