• Kim aka Funeral heeft mijn benoemt tot BOB van Quizlet :) Dus als je wilt stappen je weet me te vinden. Ookal mag ik nog niet auto rijden

    Funeral zei op 29 jan 2011 - 20:01:
    ja Sarita, ik benoem jou nu officieel tot BOB.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, idd. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lol, haha.

    Proficiat.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Geniaal xd

    Jij drinkt toch nooit ;D dus kan best ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Geniaal xd

    Jij drinkt toch nooit ;D dus kan best ;D


    klopt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je titel had benoemd moeten zijn /mierenneuker

    En gefeliciteeeeeeeeeeerd <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    HAHAHAHAHAHA
    Ik zag die titel en ik wist gelijk dat het de BOB van Q ging (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sarieeeeeet -loopt wankelent al schreeuwend op Sarita af- ik heb te veel Bacardi ooooop, rijd me naar mijn be-heeeed!

    Ik heb altijd gezegd dat ook al ben ik 18 en heb ik binnenkort mijn rijbewijs. BOB word ik nooit _O_ Dus komt goed uit dit!


    -

    Offtopic

    Tsja je bent ook pas 13, dus had het best triest gevonden als je nu al zwaar zou drinken (=
    Maar ontopic: yay for you! ;P


    ars moriendi

    Oh, goed, je mag mee naar m'n ex. Om even zeker te zijn dat ik niet dronken word en wat met 'm uithaal. Ik heb het idee dat dat zijn motief is, (: ik ga er morgen heen ^^
    Ben je dan vrijjjjjjjjj?

    hehe

    Genius schreef:
    Ik heb altijd gezegd dat ook al ben ik 18 en heb ik binnenkort mijn rijbewijs. BOB word ik nooit _O_ Dus komt goed uit dit!


    ik heb nog nooit een druppel alchohol op en ik leef voor de sport en dat gaat met elkaar niet goed samen


    "Ignite, my love. Ignite."

    PEDOpas schreef:
    Oh, goed, je mag mee naar m'n ex. Om even zeker te zijn dat ik niet dronken word en wat met 'm uithaal. Ik heb het idee dat dat zijn motief is, (: ik ga er morgen heen ^^
    Ben je dan vrijjjjjjjjj?

    hehe


    ja hoor. ik moet alleen naar een verjaardag toe maar dat kan ik wel even in elkaar puzellen


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    ik heb nog nooit een druppel alchohol op en ik leef voor de sport en dat gaat met elkaar niet goed samen

    Je proeft het verschil amper tussen een Bacardi-Cola en Cola, allenbij smaken ze niet (cat)
    Ik hoef ook geen alcohol meer -Op die rozijntjes na dan-