• Dat je een story hebt met veel abo's. En dat het veel gelezen word, maar dat je gewoon geen reacties krijgt.
    Bijvoorbeeld: 25 x gelezen, en maar 3 reacties.
    Dat vind ik echt lullig. Ik geef toe, ik lees zelf alleen verhalen die me écht aanspreken en dat zijn er weinig. Maar toch, ik geef altijd een leuke en orginele reactie. Maargoed, sorry voor deze klaag topic ik wou het gewoon even kwijt haha :x

    AMEN.
    Sorry moest even. (baby)

    Wie vind dit ook irritant trouwens? (cat)

    Smeagol schreef:
    helemaal gelijk!
    Ik vind het zo irri(cat)
    Die reacties 'snel verder' vind ik ook best irri


    Ohw:$ dan zal ik wle ffe anders reageren xD hihi


    On: Mij maakt het nooit veel uit... Ik ga toch wel verder, als er niemand leest of wel leest en geen reactie geeft maakt me echt niet veel uit xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik lees ook niet zoveel verhalen meer, enkel degene die ik oprecht goed vind. En ik probeer ook wel altijd een reactie te geven. Want zelf vind ik het ook leuk om te krijgen als ik al nog eens een deel maak dus dan doe ik dat ook bij anderen. Zonde is het eigenlijk hé.

    Weet je trouwens wat ik zo haat? Schrijvers die om reacties vragen of lopen te zeuren dat ze zo weinig reacties krijgen. Ik heb wel eens dat ik een verhaal lees en dat dan een schrijver het aantal reacties gaat eisen. It's really pathetic.
    Misschien moet je gewoon blij zijn dat het verhaal wordt gelezen. I mean, als ze het blijven lezen, dan zal het wel goed zijn. Misschien voor sommigen niet goed genoeg voor een reactie, maar wel om het te lezen.
    En dan krijgen mensen reacties met 'snel verder' erin en dan is het nog niet goed. Nee, want ze willen wel een fatsoenlijke reactie. Niet iedereen kan zijn of haar mening zo goed formuleren.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja op zich wel, maar aan de andere kant kan het me ook niks schelen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Reticent schreef:
    Weet je trouwens wat ik zo haat? Schrijvers die om reacties vragen of lopen te zeuren dat ze zo weinig reacties krijgen. Ik heb wel eens dat ik een verhaal lees en dat dan een schrijver het aantal reacties gaat eisen. It's really pathetic.
    Misschien moet je gewoon blij zijn dat het verhaal wordt gelezen. I mean, als ze het blijven lezen, dan zal het wel goed zijn. Misschien voor sommigen niet goed genoeg voor een reactie, maar wel om het te lezen.
    En dan krijgen mensen reacties met 'snel verder' erin en dan is het nog niet goed. Nee, want ze willen wel een fatsoenlijke reactie. Niet iedereen kan zijn of haar mening zo goed formuleren.

    Sorry hoor, maar het is ook niet bepaald fijn als je voor lucht zit te schrijven. Reactie's zijn juist hetgene waarvoor je het doen, dan heb je zelf ook meer zin om verder te gaan.

    Lanvin schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar het is ook niet bepaald fijn als je voor lucht zit te schrijven. Reactie's zijn juist hetgene waarvoor je het doen, dan heb je zelf ook meer zin om verder te gaan.

    Grappig, jij bent zo'n beetje de eerste die toegeeft te schrijven voor reacties. De meeste mensen zeggen altijd dat ze voor zichzelf schrijven, maar intussen wel zeuren om reacties.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Weet je trouwens wat ik zo haat? Schrijvers die om reacties vragen of lopen te zeuren dat ze zo weinig reacties krijgen. Ik heb wel eens dat ik een verhaal lees en dat dan een schrijver het aantal reacties gaat eisen. It's really pathetic.
    Misschien moet je gewoon blij zijn dat het verhaal wordt gelezen. I mean, als ze het blijven lezen, dan zal het wel goed zijn. Misschien voor sommigen niet goed genoeg voor een reactie, maar wel om het te lezen.
    En dan krijgen mensen reacties met 'snel verder' erin en dan is het nog niet goed. Nee, want ze willen wel een fatsoenlijke reactie. Niet iedereen kan zijn of haar mening zo goed formuleren.

    Inderdaad! Ik vind de meeste verhalen die ik lees echt goed, anders zou ik ze niet lezen, dus het is niet dat ik ze de reactie niet waard vind. Maaroke, een verhaal blijft om hetzelfde gaan, dus na een tijd heb je toch niets mee om over te reageren.


    effort never betrays you

    Nuh. Ik heb nu een verhaal waar het me niet zoveel bij kan schelen. Ik schrijf het gewoon omdat ik het een leuk verhaal vind. (krul)

    Edit: & ja. Natuurlijk zijn reacties wel leuk. En soms heb ik meer dat ik reacties vraag omdat ik dan weet wanneer ik het volgende deel erop zet. Maar ik schrijf niet omdat ik dan reacties krijg :')

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:08 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Reticent schreef:
    (...)
    Grappig, jij bent zo'n beetje de eerste die toegeeft te schrijven voor reacties. De meeste mensen zeggen altijd dat ze voor zichzelf schrijven, maar intussen wel zeuren om reacties.

    Haha maar ik ga daar niet over liegen? Nee, maar geef even eerlijk toe dat je zelf ook meer zin hebt om verder te schrijven als je weet dat mensen reageren en het leuk vinden.

    Zorro schreef:
    Nuh. Ik heb nu een verhaal waar het me niet zoveel bij kan schelen. Ik schrijf het gewoon omdat ik het een leuk verhaal vind. (krul)

    Nienkuuuuuuuuuuuuuuuh _O_

    Lanvin schreef:
    (...)
    Haha maar ik ga daar niet over liegen? Nee, maar geef even eerlijk toe dat je zelf ook meer zin hebt om verder te schrijven als je weet dat mensen reageren en het leuk vinden.
    Dat is voor iedereen anders. Dat is ook een nieuwe soort schrijven dat is ontstaan door het internet: schrijven omdat anderen dat willen. Ik zie dat persoonlijk niet als de juiste motivatie om te schrijven, omdat ik schrijven zie als iets dat je doet om je fantasie kwijt te kunnen en niet om populair te zijn. Maar dat is mijn idee erachter en zo heeft iedereen weer een andere mening daarover.


    Life is hard and then we die

    Ikzelf heb bij een verhaal 34 abo's en hier word dan 3 - 4 keer op gereageerd, wat voornamelijk "snel verder" is en ja. Daar kan ik me dan best wel aan irriteren, sinds ik er echt moeite voor doe om het te schrijven. Dus voor mijn abo's, die zich nu echt aangesproken voelen. Wees is lief en laat is ee reactie achter? :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lanvin schreef:
    (...)
    Haha maar ik ga daar niet over liegen? Nee, maar geef even eerlijk toe dat je zelf ook meer zin hebt om verder te schrijven als je weet dat mensen reageren en het leuk vinden.

    Het is inderdaad leuk als mensen reageren, maar ik zit er echt niet mee als ze het niet doen. Ik schrijf toch nog wel echt voor mezelf.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Lanvin schreef:
    (...)
    Nienkuuuuuuuuuuuuuuuh _O_


    Haha, ben je vrolijk ofzo. (nerd)
    Maar dat is gewoon zo. Want anders weet ik zelf niet hoe het afloopt. Want dat bedenk ik altijd pas als ik het aan het schrijven ben. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is voor iedereen anders. Dat is ook een nieuwe soort schrijven dat is ontstaan door het internet: schrijven omdat anderen dat willen. Ik zie dat persoonlijk niet als de juiste motivatie om te schrijven, omdat ik schrijven zie als iets dat je doet om je fantasie kwijt te kunnen en niet om populair te zijn. Maar dat is mijn idee erachter en zo heeft iedereen weer een andere mening daarover.

    Maar zo bedoel ik het ook niet, om 'populair te zijn' het geeft je gewoon wat meer moed als je weet dat mensen vinden dat ze verhaal goed is.