• Dat je een story hebt met veel abo's. En dat het veel gelezen word, maar dat je gewoon geen reacties krijgt.
    Bijvoorbeeld: 25 x gelezen, en maar 3 reacties.
    Dat vind ik echt lullig. Ik geef toe, ik lees zelf alleen verhalen die me écht aanspreken en dat zijn er weinig. Maar toch, ik geef altijd een leuke en orginele reactie. Maargoed, sorry voor deze klaag topic ik wou het gewoon even kwijt haha :x

    AMEN.
    Sorry moest even. (baby)

    Wie vind dit ook irritant trouwens? (cat)

    Nee, eigenlijk helemaal niet. Het zal wel aan mij liggen dan...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nja, als je geen tijd hebt, dan snap ik het wel als je geen reactie geeft... Zelf vind ik het wel leuker om veel reacties te krijgen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ben het met je eens. Je plaats zo een verhaal op Q om er achter te komen wat andere er van vinden en dan geven ze vervolgens geen mening. Dat is echt irritand.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Un petit peu, maar dat is omdat ik anders de aanzetting niet heb tot een volgend deel te schrijven.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Haha, ik lees best veel maar geef nooit een reactie.
    Er komt toch niet meer uit dan 'Mooi geschreven & snel verder' dus dan laat ik het meestal zo.(krul)


    effort never betrays you

    Nah. Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als er een paar lieve reacties staan is het toch ook goed.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind het al geweldig als het gelezen wordt. Ik bedoel, kijk, een reactie is leuk, maar alleen als ik die mensen echt een reden heb gegeven om te reageren. Een reactie zie ik als iets speciaals, dat moet niet uit verplichtings-redenen of dreigementen voortkomen. Dat vind ik laag, als ik eerlijk moet zijn.


    Life is hard and then we die

    helemaal gelijk!
    Ik vind het zo irri(cat)
    Die reacties 'snel verder' vind ik ook best irri


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Stiekem wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik geef ook niet altijd een reactie (:

    Ik heb zelf geen stories dus ik weet niet hoe irriterend dat is (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is altijd leuk om reacties te krijgen en als ik schrijf en een hoofdstuk is 100 keer gelezen met 10 reacties krijg ik ook wel een domper, maar het is hoe het is. Het is niet zo dat ik lezers ga blocken als ze niet ieder hoofdstuk een reactie plaatsen. Dat heeft een meisje 2/3 jaar geleden eens gedaan :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind dat ook. Je schrijft omdat je het zelf leuk vind, maar je zet het online zodat andere mensen het kunnen lezen. Diegene kunnen dan toch wel een reactie geven? Voor hetzelfde geld zet de schrijfster het verhaal niet online.(krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik. Ik heb zelf 32 abo's maar krijg hooguit 3 reacties maar het wordt wel gelezen. Dan weet ik ook niet of het wel leuk is om nog door te gaan. ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Vind ik ook wel.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind het ook irritant, haha. (cat)


    Hope goes lost but never dies.