• Wat vinden jullie ervan dat er nu kleine modellen zijn?7
    zelf vind ik het niet echt slim want hun komen zeker niet ver als ze winnen
    ik denk dat ze zelfs de catwalk niet halen :3


    =

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    dat vind ik nou echt een kut mening,
    daar beledig je nogal veel mensen mee
    Hoezo? Ze zegt toch alleen maar dat ze langere mensen mooier vindt dan kortere mensen, niet dat ze korte mensen lelijk vindt? Ik zie hier niets racistisch in hoor.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 14:12 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoezo? Ze zegt toch alleen maar dat ze langere mensen mooier vindt dan kortere mensen, niet dat ze korte mensen lelijk vindt? Ik zie hier niets racistisch in hoor.

    Ik zeg alleen dat ik het kut vind,
    en dat veel kleine mensen hierdoor beledigd raken :x

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 14:13 ]


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Sunday? O:


    jaah. ;[
    ik vond haar zo mooi
    ze koze die licht blonde in plaats van haar :3


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    jaah. ;[
    ik vond haar zo mooi
    ze koze die licht blonde in plaats van haar :3

    Erin?
    die was dan al 3x bijna eruit gevlogen :x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik zeg alleen dat ik het kut vind,
    en dat veel kleine mensen hierdoor beledigd raken :x
    Dat vind ik nergens op slaan XD Ze zegt helemaal niets beledigends, ze zegt alleen maar dat ze langere modellen mooier vindt dan kortere modellen.
    Als ik zeg dat ik mijn vriendin mooier vindt dan mijn andere vriendin dan zeg ik toch niet dat ik die andere vriendin lelijk vind? Ik vind haar er alleen mooier uitzien, omdat mijn idee van mooi dus schijnbaar meer haar richting op gaat. Mijn andere vriendin zou ik ook mooi kunnen vinden, maar niet zo mooi als die andere.
    Ik snap dus niet wat hier racistisch aan is.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat vind ik nergens op slaan XD Ze zegt helemaal niets beledigends, ze zegt alleen maar dat ze langere modellen mooier vindt dan kortere modellen.
    Als ik zeg dat ik mijn vriendin mooier vindt dan mijn andere vriendin dan zeg ik toch niet dat ik die andere vriendin lelijk vind? Ik vind haar er alleen mooier uitzien, omdat mijn idee van mooi dus schijnbaar meer haar richting op gaat. Mijn andere vriendin zou ik ook mooi kunnen vinden, maar niet zo mooi als die andere.
    Ik snap dus niet wat hier racistisch aan is.

    Het is ook niet racistisch, maar mensen kunnen het verkeerd opvatten..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik zeg alleen dat ik het kut vind,
    en dat veel kleine mensen hierdoor beledigd raken :x

    ik voel me niet beledigd,ik ben best klein vindt ik. iedereen die ik ken is langer -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    ik voel me niet beledigd,ik ben best klein vindt ik. iedereen die ik ken is langer -.-

    ik ben ook klein, voel me ook neit beledigd maar mijn zus wel toen ze het net las :x
    Maar dat kan misschien zijn omdat ze onzeker is? Idunno, maar er kunnen dus wel mensen beledigd raken, vandaar dat ik het schreef.


    Me so good.

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    jaah. ;[
    ik vond haar zo mooi
    ze koze die licht blonde in plaats van haar :3


    heb et 1 keer gezien die aflevering en ik ergerde me mateloos aan die Erin ;P

    Sunday zag er schattig uit ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je hebt niet alleen catwalkmodellen hoor.
    Lees maar de boeken van Tiny Fisscher (krul)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:02 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    niks racistisch aan :3 je moet minimaal 1.75 zijn om op de catwalk te kunnen
    en hun zijn volgens mij kleiner dan 1.71
    ik denk zelf niet dat ze door zo'n programma minder kans maken :3


    -dat bruine meisje is uit [ben de naam kwijt]-

    Dat is niet waar,er zijn er genoeg die kleiner zijn. Daarbij kunnen ze toch gewoon fotomodel worden? Modellen lopen niet alleen over de catwalk hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat vind ik nergens op slaan XD Ze zegt helemaal niets beledigends, ze zegt alleen maar dat ze langere modellen mooier vindt dan kortere modellen.
    Als ik zeg dat ik mijn vriendin mooier vindt dan mijn andere vriendin dan zeg ik toch niet dat ik die andere vriendin lelijk vind? Ik vind haar er alleen mooier uitzien, omdat mijn idee van mooi dus schijnbaar meer haar richting op gaat. Mijn andere vriendin zou ik ook mooi kunnen vinden, maar niet zo mooi als die andere.
    Ik snap dus niet wat hier racistisch aan is.
    Daar is niks racistisch aan, maar het kan anderen wel kwetsen.
    Stel dat mijn beste vriendin nu zou zeggen: "Ik vind Nikki er mooier uitzien dan jij." Ik zou me dan zwaar klote voelen, omdat ik het opvat als ik ben minder mooi dan iemand anders. Dus ook wel: ik ben lelijker dan diegene.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:09 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind het goed, want ik wil ook model worden maar ben te klein..


    Get outta my head!

    Hoe klein zijn ze?

    Ik weet dat je voor catwalk best 1m76 bent, maar als een goed 'gewoon' model bent lukt het wel met 1m70 :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik vind het wel schattig_O_
    ik ben zelf ook klein en als je nooit verder gaat groeien en je wilt het wel worden krijg je toch een kans.:)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»