• Adriana Maya Poseidon en Ricardo Kaká waren goed bevriend in de pupertijd. Tot dat de twee hun eigen weg opgingen en hun eigen leven begonnen te lijden. Adriana sprak Ricardo nauwelijks toen zij aan het studeren was in Brazilië. Het contact verwaterde en op Adriana's 20e verjaardag krijgt ze een brief, en niet zomaar een brief, de brief van Ricardo. Hij is in Brazilië en wilt haar graag komen opzoeken maar niet overdag, maar 's Avonds. Adriana snapt er niks van en besluit met hem af te spreken 's Avonds. Als ze allebei weer in elkaars armen vallen merkt Adriana iets op bij Ricardo. Hij zag er mysterieuzer uit, en had.. zag ze dat goed.. hoek tanden? Lees het hier..


    Rollen die ik nodig heb
    - Beste vriendinnen Adriana (2x)
    - Slechte vampieren die achter Ricardo/Adriana aankomen (3x)
    Quaterback
    - Andere vampieren met iets bijzonders.. Verzin maar iets.
    Quaterback
    - Toekomstige vriendinnen voetballers (Vooral van Real!)

    Invullijstje
    - Rol:
    - Naam:
    - Tweede naam(?):
    - Achternaam:
    - Leeftijd: Voor vampieren ouder hè!
    - Uiterlijk: Beschrijving en Foto
    - Gave: Alleen voor de 3 slechte vampieren!
    - Hobby:
    - Werk/Studie:
    - Extra's:

    Alles invullen! Anders geen rol!
    Ga niet reserveren, daar doe ik niet meer aan.
    & Ik kies de beste, niet de eerste!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:36 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Apasionado schreef:
    (...)
    Dat is waar, wat ben je toch slim. Gehe. Maar zoals jij van Robin van Persie naar Cesc Fàbregas bent overgestapt, stap ik nu over van David Villa naar Xabi Alonso -wereldnieuws- (nerd)

    hoe kan je David verlaten voor een Madrid-speler?
    OMFG. Kim. Dat had ik niet van je verwacht D:
    haha grapje :3


    Hope goes lost but never dies.

    Lien, als je haar iets aandoet hea. omfgniobnifj.
    Ja, ik ga je Mari lenen. Aardig hea. -lees Keep me in your heart even door, zou ik zeggen-

    Rol: Vriendin Sergio Ramos.
    Naam: Mari-Estrella [afgekort tot Mari]
    Tweede naam(?): -
    Achternaam: Hernandez Aguilar -ik weet der achternaam niet meer-
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk: Foto. Mari heeft hazelnootbruine ogen en vrij lang bruin haar. Ze is vrij klein, en doordat ze zoveel traint is ze erg slank.
    Gave: -
    Hobby: Dansen, dansen, ijsjes eten. 's Avonds door de stad lopen.
    Werk/Studie: Mari gaat naar de ballet academie in Madrid.
    Extra's: Sergio noemt haar altijd Estrelita. Ze is bijna altijd vrolijk en is heel dankbaar voor alles wat ze heeft. Verder krijgt ze mensen heel makkelijk weer vrolijk.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Kaka. :9~

    Aegis schreef:
    hoe kan je David verlaten voor een Madrid-speler?
    OMFG. Kim. Dat had ik niet van je verwacht D:
    haha grapje :3

    Ja, ik weet dat iedereen geobsedeert is door Barcelona en dat vind ik ook allemaal leuk een aardig maar ik voel gewoon connectie met Madrid (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    - Rol: Vriendin Cristiano Ronaldo
    - Naam: Amina
    - Tweede naam(?): Catharina
    - Achternaam: Di Angelo
    - Leeftijd: 24 jaar
    - Uiterlijk: Amina Amina is lang slank meisje van ongeveer 1,70m. Ze bruine ogen die heel mooi uitkomen bij haar blonde haren. Hierdoor krijgt ze een sprekend gezicht. Amina gebruikt niet veel make-up, omdat ze niet op een schilderij wil lijkt. Enkel een beetje mascara en rouge is genoeg. Amore draagt het lieft een strakke broek met een shirtje waar haar figuur mooi in uit komt. Hier draagt ze het liefst hakken onder. Op haar heup heeft ze de tekst 'Sigue a tu corazón' staan. Dat betekend 'Volg je hart'. Ook heeft ze een navelpiercing en gaatjes in haar oren.
    - Gave: -
    - Hobby: Amina mag graag foto's maken en die bewerken. Ze houd vooral veel van het strand en van voetbal. De foto's die ze maakt hebben daar ook mee te maken.
    - Werk/Studie: Ze heeft net de studie fotografie afgerond en is nu rustig aan het rond kijken.
    - Extra's:Amina en Cristiano hebben elkaar ontmoet toen ze voor haar examen een fotoshoot moest maken. Ze combineerde voetbal met het strand. Ze werden opslag verliefd op elkaar en zijn nu al een half jaar gelukkig.

    Ik hoop dat het zo goed is:D

    xx<33


    ~

    Mag ik een goede vampiers maken? PLEASE? :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sure. =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    - Rol: Goede vampier
    - Naam: Charlie
    - Tweede naam: Santana
    - Achternaam: Jones
    - Leeftijd: Charlie is al een redelijk oude vampier. Ze is bijna 75 jaar gebeten door een andere vampier, die haar vroegere vriend was. Ze ziet er uit als een zeventien jarig meisje.
    - Uiterlijk: Charlie is een lieve en leuke meid om te zien. Haar blauwe ogen zijn erg sprekend, ze kleuren ook vaak naar zilver, wat ze nog mooier maakt. Ze heeft blonde haren met een oranje gloed, die haar erg schattig maakt. Ze is ongeveer 1.60 M lang en ze draagt redelijk normale kleding voor een vampier. Velen zien haar ook als een gewone meid, omdat ze vaak haar hoektanden niet laat zien.
    - Gave: Charlie kan dingen tot steen veranderen met haar blote handen, daarom draagt ze altijd handschoenen.
    - Hobby: Charlie vindt het leuk om zich te mengen met gewone mensen, omdat ze niet erg van de vampiers om haar heen houdt. Ze vindt Ricardo erg aardig, maar hij wil het liefste niets van haar hebben, omdat Charlie erg nonchalant en roekeloos leeft.
    - Werk/Studie: Vampier zijn, loool.
    - Extra's: Charlie heeft al sinds dat ze Lina kent, hele erge ruzie met haar en daarom beschermt ze Adriana en Ricardo ook heel erg goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking