• Adriana Maya Poseidon en Ricardo Kaká waren goed bevriend in de pupertijd. Tot dat de twee hun eigen weg opgingen en hun eigen leven begonnen te lijden. Adriana sprak Ricardo nauwelijks toen zij aan het studeren was in Brazilië. Het contact verwaterde en op Adriana's 20e verjaardag krijgt ze een brief, en niet zomaar een brief, de brief van Ricardo. Hij is in Brazilië en wilt haar graag komen opzoeken maar niet overdag, maar 's Avonds. Adriana snapt er niks van en besluit met hem af te spreken 's Avonds. Als ze allebei weer in elkaars armen vallen merkt Adriana iets op bij Ricardo. Hij zag er mysterieuzer uit, en had.. zag ze dat goed.. hoek tanden? Lees het hier..


    Rollen die ik nodig heb
    - Beste vriendinnen Adriana (2x)
    - Slechte vampieren die achter Ricardo/Adriana aankomen (3x)
    Quaterback
    - Andere vampieren met iets bijzonders.. Verzin maar iets.
    Quaterback
    - Toekomstige vriendinnen voetballers (Vooral van Real!)

    Invullijstje
    - Rol:
    - Naam:
    - Tweede naam(?):
    - Achternaam:
    - Leeftijd: Voor vampieren ouder hè!
    - Uiterlijk: Beschrijving en Foto
    - Gave: Alleen voor de 3 slechte vampieren!
    - Hobby:
    - Werk/Studie:
    - Extra's:

    Alles invullen! Anders geen rol!
    Ga niet reserveren, daar doe ik niet meer aan.
    & Ik kies de beste, niet de eerste!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:36 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -steelt Sergio- Ik ga zo invullen :3


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Vriendin van Xabi Alonso (& vriendin van Adriana, als het mag en kan)
    Naam: Kim
    Tweede naam: Maria
    Achternaam: Rodriquez
    Leeftijd: 26 jaar
    Uiterlijk: Een mooie jongedame is Kim zeker weten. Kim heeft kort en krullend platinablond haar met bijpassende goudbruine ogen. Ze is behoorlijk klein voor haar leeftijd maar daar heeft ze geen problemen mee. Ze heeft een blanke huid die snel gebruind is in de zomer. Ze heeft volle rode lippen zonder ook maar één keer een lippenstift te hebben aangeraakt. Kim heeft een slank tot mager postuur en draagt vaak mooie rode jurken.
    Hobby: Sporten, winkelen, lezen, met vriendinnen naar de bioscoop of met ze in de kroeg wat drinken en eten.
    Werk/Studie: Kim heeft net haar studie voor fysiotherapie beëindigt en werkt momenteel in een kleine praktijk nu ook als fysiotherapie. Haar specialiteit ligt bij de sportblessures.
    Extra's: Kim heeft een Nederlandse moeder en een Spaanse vader, vandaar haar Nederlandse voornaam en Spaanse achternaam. Kim heeft stiekem een kinderwens maar daar weet niemand wat vanaf, ook al vermoeden ze dat wel. Kim is onzeker omdat ze snel emotioneel is en snel huilt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 21:41 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol: Slechte vampier
    Naam: Lina
    Tweede naam: Charlie
    Achternaam: Turner
    Leeftijd: Lina is gebeten toen ze slechts veertien jaar wordt, dus ze is eigenlijk ''jonge'' vampier. Ze is wel al 50 jaar geleden gebeten, dus ze is een 50 jarig meisje.
    Uiterlijk: Veel mensen houden er niet van, de manier waarop Lina naar je kan kijken. Haar blauwe ogen die vaak tot goud of zilver kleuren, kunnen mensen erg duivels aankijken. Ze draagt geen make-up, omdat ze daar te anders voor is. Ze heeft een bleke huid die vrijwel alle vampiers mee hebben gekregen, maar die van haar is compleet van erfelijkeheid. Ze heeft redelijk dikke, maar lichte lippen. Ze heeft er een stel witte tanden onder, met aan de hoeken twee perfecte hoektanden. Ze heeft lange blonde, stijle haren, die vaak redelijk saai, maar perfect over haar schouders vallen. Ze is slechts 1.57 M lang, en vandaar lijkt ze nog jonger.
    Gave: Lina kan mensen pijn doen met slechts haar gedachte en concentratie.
    Hobby: Het klinkt cliché voor een vampier, maar het grootste hobby is achter mensen aanzitten en dan vooral achter Ricardo. Ze háát Ricardo.
    Werk/Studie: /
    Extra's: /


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aegis schreef:
    -steelt Sergio- Ik ga zo invullen :3


    MIJN. Amber.
    Nou dan doe ik Marcelo wel. (puh)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik wil Alonso! :)
    Maar ik ga pas morgen invullen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Toekomstige vriendin Marcelo & vriendin Adriana - als dat mag. (krul)-
    Naam:Amore
    Tweede naam(?): Belle
    Achternaam: dos Santos
    Leeftijd: 21 jaren.
    Uiterlijk: Foto. Amore is slank gebouwd, maar heeft wel rondingen. Ze heeft blauwgroene ogen en lang stijl bruin haar. Ze is 1.63 groot. Het liefst draagt ze skinnies en een shirtje. Vaak heeft ze hakken aan omdat ze niet zo groot is, en omdat ze ze stiekem gewoon verzameld.
    Gave: -
    Hobby: Fotograferen, kickboxen.
    Werk/Studie: Ze studeert toerisme en is werkt momenteel als gids in Madrid. Gewoon, omdat ze het leuk vindt.
    Extra's: Amore houdt heel erg van katten, ze heeft er zelf ook een. Zelf is ze Braziliaanse. Ze is naar Madrid gekomen voor het avontuur, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 21:41 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zorro schreef:
    (...)

    MIJN. Amber.
    Nou dan doe ik Marcelo wel. (puh)

    Haha sorry schatje, ruilen? (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    (...)
    Haha sorry schatje, ruilen? (flower)


    Ja nu heb ik al ingevuld. (cat)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Het hoeft niet alleen van Real hoor. XD


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    Het hoeft niet alleen van Real hoor. XD

    o.o -OKEE IK NEEM LEO-

    Nienke, take Sergi. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Blaugrana schreef:
    Het hoeft niet alleen van Real hoor. XD

    Ja, maar
    1; Er staat dat je het liefste van Real hebt (cat)
    2; Dus is het veel makkelijker voor jou en kan je die rollen beter groter maken dan van andere voetbalclubs
    3; Ik heb sinds kort een Alonso verslaving dus dan komt het goed uit dat die in Real speelt.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Apasionado schreef:
    (...)
    Ja, maar
    1; Er staat dat je het liefste van Real hebt (cat)
    2; Dus is het veel makkelijker voor jou en kan je die rollen beter groter maken dan van andere voetbalclubs
    3; Ik heb sinds kort een Alonso verslaving dus dan komt het goed uit dat die in Real speelt.


    I know. Maar het is ook leuker voor de rest xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aegis schreef:
    (...)
    o.o -OKEE IK NEEM LEO-

    Nienke, take Sergi. (nerd)


    hmpf.

    @Lien.
    Dude, wat wil je liever, dat ik er nog een invul of dat ik het verander. (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Blaugrana schreef:
    I know. Maar het is ook leuker voor de rest xd

    Dat is waar, wat ben je toch slim. Gehe. Maar zoals jij van Robin van Persie naar Cesc Fàbregas bent overgestapt, stap ik nu over van David Villa naar Xabi Alonso -wereldnieuws- (nerd)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    - Rol: Vriendin van de leuksteeee :9~
    - Naam: Isabelle Samara Alvarez
    - Leeftijd: 22
    - Uiterlijk: Isabelle is een schat van een meid. Als iemand zich down voelt hoeft ze de knappe en lieftallige Isabelle maar te bellen en ze staat voor je deur met bonbons, films en zakdoeken. Haar blonde haren hangen altijd nonchalant over haar schouders en vallen mooi op in combinatie met haar vreemdgekleurde grijs/bruinige ogen en haar dunne roze lippen zijn bijna altijd tot een glimlach gevormd. Maar als Isabelle eenmaal aan het huilen is, dan ligt ze ook een hele dag huilend op bed en is de enige die haar tot bedaren kan brengen Leo.
    - Hobby: Koken, lezen en jawel- mensen blij maken haha :'D
    - Werk/Studie: Isabelle studeert voor verpleegkundige.
    - Extra's: -


    Hope goes lost but never dies.