• Want ik verveel me. 8D

    Ik zoek verhalen die gaan over:
    # Harry Potter en co.
    # Wolfpack, daar heb ik namelijk echt zin in.
    # Glee
    # Fantasy

    In dat soort verhalen moet het ongeveer volgens deze regels gaan:
    # Liever niet meer dan 10/15 hoofdstukken, want ik wil het graag bij kunnen lezen
    # Een beschrijving bij de inleiding, want alleen een quote of zinnetje daar heb ik niks aan. 8D
    # AN, Geen smileys en dat soort gedoe. PLEASE

    Dump tha link.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, kijk. Ik heb dus een wolfpack story van 15 hoofdstukken, máár ik moet die hoofdstukken nog steeds terugvinden ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb geen zin om hier een link neer te gaan zetten, lui hea (:

    &&als jij niet lui bent, kun je gewoon kijken op mijn profiel & als je wel lui bent dan kijk je niet(:

    sorry hiervoor


    Me so good.

    The road, to myself {Hogwarts}

    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    #Fantasy: Mijn Kaká verhaal dat hij een vampier is. XD _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Harry Potter story :3
    Dé oorlog was voorbij, eindelijk was de Tovenaarswereld en Dreuzelwereld Voldemortloos. Velen rouwden om hun doden en anderen vierden dan weer feest, ze zongen verscheidene liederen en bij het heffen van hun glas riepen ze allen in koor: "Op Harry Potter De Jongen Die Bleef Leven!" Terwijl Dié Jongen Die Bleef Leven samen met zijn beste vrienden op een bankje zat bij De Grote Zaal in Zweinstein; In zijn gedachten beleefde hij de voorbije verschrikkelijke uren langzaam opnieuw....

    The Way It Ends ~Harry Potter.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 20:49 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    hij is niet van mij maar hij is zoooo geweldig leuk moet je echt lezen!!!
    en bescrijving staat er wel bij


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik heb twee Hp stories nr1 en nr2 Maar ik moet ze nog terugzetten. Ik wil ook aan een nieuwe wolfpack story beginnen maar ik weet niet of iemand hem zou lezen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    http://www.quizlet.nl/stories/39319/dont-walk-away--seth-clearwater/
    Het enige wat niet 'klopt' is de beschrijving aan het begin, maar die wil ik speciaal voor jou wel even verzinnen. (:

    Als Seth en River elkaar ontmoeten zitten ze allebei in een moeilijke tijd. Hij heeft zijn vader nog niet zo lang geleden verloren en staat op het punt weerwolf te worden, zij heeft een moeder die haar in de steek heeft gelaten en doet alles om haar aandacht terug te krijgen.
    In elkaars bijzijn fleuren ze weer op en voelen ze zich gelukkig, maar hebben ze de kracht om elkaar te blijven ontmoeten, ook als heel de wereld daar tegen lijkt te zijn?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    The war of Quizlet

    In een land genaamd Quizlet worden de burgers, die daar users genoemt worden, bedreigd door een leger genaamd mods. Ze worden onderdrukt en sommige worden gevangen genomen, wat daar geband wordt genoemt. Sommige Users komen in opstand maar kunnen ze wel op tegen de mods?

    I have only one fear. losing myself, wolfpackt

    Summer camp can change you life
    taylor gaat al vele jaren naar zomerkamp.Maar dit kamp belooft weleens heel anders te worden dan ze hadt verwacht.Een paar Quilletes moeten er ook voor straf heen!Seth wordt ingeprent op Taylor.Ze krijgen dit kamp iets.Maar als Taylor Seth betrapt zoenend met Leandra(ook een nieuw meisje) wilt ze niks meer met hem te maken hebben.Seth ontkent het hele voorval en de rest van de Quilletes staan voor een groot raadsel die onoplosbaar lijkt te zijn.Hoe kun je iemand anders zoenen als je al op iemand anders bent ingeprent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fantasy (:

    Het Doolhof


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)