• Ik loop de hele dag al te huilen, want ik heb ruzie met mijn beste vriendin. We zouden samen iets doen met carnaval maar nu ging ze opeens met haar andere vriendinnen iets doen. Nou en die vriendinnen zitten dan in haar nieuwe klas. en ik sta ongeveer 1x per maand bij hun in de pauze. En nu hebben die vriendinnen van haar gezegt dat ze zich buitengesloten voelen als ik erbij sta. En ze trekt de laatste tijd heel veel met haar nieuwe vriendinnen op. En het ergste is dat ik helemaal geen leuke meisjes in mijn nieuwe klas heb.
    Dus eigelijk heb ik nu gewoon NIEMAND.
    wat moet ik nu doen :(

    Is er niemand anders? : S

    Btw: ze is geen vriendin als ze je laat stikken.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:37 ]


    --

    Misschien zou je kunnen praten met die vriendin van je en rustig brengen wat jij ervan denkt en hoe jij je erbij voelt!
    En als ze je echt zo laat vallen kun je beter nieuwe vrienden zoeken die beter voor je zijn!
    Succes!(flower)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bij een ander groepje in de pauze's gaan staan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oef, das balen, veel sterkte.
    Weetje, van sommige mensen die niet zo aardig zijn kunnen heel erg aardig zijn.

    En ik zou indd met haar praten, als ze daar niet op reageert. Dan is het zoals BAM zegt. Dan is ze echt een goeie vriendin.

    Veel suc6, en sterkte, ik hoop snel dat het weer goed word. Ik ken het, ruzie met je beste vriendin(flower)

    Andere vrienden zoeken.

    Hier nog zo eentje, mijn "beste vriendin" heeft me gewoon van de een op de andere dag laten vallen omdat ze nu ineens een vriendje heeft en ik niet interessant genoeg meer ben =]
    Oftewel, kijken of je bij een ander groepje aansluiting zoeken.

    gewoon nieuwe vrienden zoeken, sommige zijn niet zo erg als ze lijken ?


    Life is a beautiful struggle