• Ik wacht totdat dit topic gesloten wordt (cat)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    (...)
    Hé ik kan best melig doen, maar het is gewoon irritant als mensen over dingen praten waar alleen dat ene groepje over mee kan praten en ik ben altijd de boosdoener omdat ik 1 van de weinigen ben die er eerlijk wat van zegt en daarom mogen jullie mij allemaal niet.
    Maar ik ben zeker niet aandachtsgeil.
    Renée is totaal niet aandachtsgeil nee. En met deze topics maak je het alleen maar erger. :8

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:29 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Maar stiekempjes, zou jij toch wel graag 'leuke' aandacht willen krijgen, hea. ^^

    Jaa tuurlijk :9~
    Haha nee hoor krijg ik al genoeg van mijn vrienden op MSN. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Aandachtsgeil is nog altijd een begrip, aandachtsgeil is dat je heel graag aandacht van anderen wilt en er graag bij wilt horen. #betweter
    En dat wil ik niet dus ik ben niet aandachtsgeil.

    Dit heeft mij nog niet overtuigt, maar voor de rest houd ik mijn mond
    -Lees: Ik houd deze mening voor me, dit wil niet zeggen dat ik niet meer reageer :Y)-

    Mississippi schreef:
    (...)Renée is totaal niet aandachtsgeil nee. En met deze topics maak je het alleen maar erger. :8

    Ricksperma(lol)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jac is gewoon Genuis _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wie zijn Renée en Lotte?
    D:

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:32 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ricksperma(lol)

    Gaby x'd

    Razac schreef:
    Wie zijn Renée en Lotte?
    D:

    Ze zijn gaybuddies.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Razac schreef:
    Wie zijn Renée en Lotte?
    D:

    DEREK, maar nu Papercut is Renée en Mungojellie is Lotte, remember? x'd

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Gaby x'd

    Sevda x'd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb niks tegen Gaby ik vind het juist goed dat ze gewoon haar mening zegt! Zouden meer mensen moeten doen!
    En ik bemoei me weinig met alle topic ruzie's enzo.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mississippi schreef:
    (...)Renée is totaal niet aandachtsgeil nee. En met deze topics maak je het alleen maar erger. :8

    Haha je hebt gelijk! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb over users zelf in het algemeen eerlijk gezegd geen mening. Ik vind het wel jammer dat altijd alles grandioos opgeblazen wordt en uiteindelijk een grote ruzie wordt. Want uiteindelijk is dat natuurlijk nergens goed voor en nergens voor nodig (nerd)(krul). Want het wordt een groot welles-nietes spel. De een is voor die en de ander voor die. Ik snap dat je je vriendin wil verdedigen maar indirect doe jij nu ook precies hetzelfde en je gaat gewoon in de tegenaanval. Gewoon niet te veel aantrekken van wat mensen hier over elkaar zeggen :'DD, dan valt alles wel mee.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ze zijn gaybuddies.

    uhu : D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:36 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet het zeggen.. nee Annick niet doen.. jawel, jawel, het moet... NEE! ANNICK NIET DOEN!...
    We zijn nou eenmaal pubers, die doen dat soort dingen
    Wat zei ik nou Annick! Naar je kamer!
    Ja mama :(


    Life is hard and then we die