• Ik wacht totdat dit topic gesloten wordt (cat)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Ieder zo zijn mening -Heb m even wat netter neer gezet-
    Ik heb persoonlijk niks met haar, maar hoe ze op mij overkomt is stiekem best aandachtsgeil.


    Mag ik dan vragen waar je dat op baseerd?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mag ik dan vragen waar je dat op baseerd?

    Uiteraard: x'd
    Bij vele insidentjes waarop -voornamelijk Gaby maar ook andere- Users zich een beetje melig gedragen komt ze er tussen, en naar mijn mening gedraagt ze zich dan alsof ze zich volwassener wil voor doen dan ze is. Ik vind dat best aandachtsgeil. x'd

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Uiteraard: x'd
    Bij vele insidentjes waarop -voornamelijk Gaby maar ook andere- Users zich een beetje melig gedragen komt ze er tussen, en naar mijn mening gedraagt ze zich dan alsof ze zich volwassener wil voor doen dan ze is. Ik vind dat best aandachtsgeil. x'd


    Hehe, naar mijn idee is ze ook volwassener dan Gaby en de andere users.


    Your make-up is terrible

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Uiteraard: x'd
    Bij vele insidentjes waarop -voornamelijk Gaby maar ook andere- Users zich een beetje melig gedragen komt ze er tussen, en naar mijn mening gedraagt ze zich dan alsof ze zich volwassener wil voor doen dan ze is. Ik vind dat best aandachtsgeil. x'd


    Omdat het ook best wel irritant is als je over dingen gaat praten wat niemand snapt. ;x Renée vond dat irritant en zei daar wat van denk ik. Dat heeft niks met volwassenheid te maken ;x


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe, naar mijn idee is ze ook volwassener dan Gaby en de andere users.

    Dat valt niet te ontkennen :'D

    SLOAN schreef:
    (...)

    Omdat het ook best wel irritant is als je over dingen gaat praten wat niemand snapt. ;x Renée vond dat irritant en zei daar wat van denk ik. Dat heeft niks met volwassenheid te maken ;x


    Ja, dat is zo.


    Your make-up is terrible

    kap gewoon met die topics.


    I live for the applause, you will die for it.

    SLOAN schreef:
    (...)

    Omdat het ook best wel irritant is als je over dingen gaat praten wat niemand snapt. ;x Renée vond dat irritant en zei daar wat van denk ik. Dat heeft niks met volwassenheid te maken ;x

    Mij gaat het er meer om, dat 2/3/4/etc users een beetje melig zitten te doen, ik snap dat het irritant kan zijn, maar om dan meteen aan labeltje 'Aandachtsgeil' er op te plakken, en te zeggen dat ze zich moeten gedragen, ik vind dat daat wel iets van volwassenheid, of zo over proberen te komen in zit :Y)

    Is er eigenlijk iets mis met aandachtsgeil zijn?
    -ik vind het wel grappig-


    Me so good.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Uiteraard: x'd
    Bij vele insidentjes waarop -voornamelijk Gaby maar ook andere- Users zich een beetje melig gedragen komt ze er tussen, en naar mijn mening gedraagt ze zich dan alsof ze zich volwassener wil voor doen dan ze is. Ik vind dat best aandachtsgeil. x'd

    Hé ik kan best melig doen, maar het is gewoon irritant als mensen over dingen praten waar alleen dat ene groepje over mee kan praten en ik ben altijd de boosdoener omdat ik 1 van de weinigen ben die er eerlijk wat van zegt en daarom mogen jullie mij allemaal niet.
    Maar ik ben zeker niet aandachtsgeil.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SEMISLEKKER schreef:
    Mensen willen gewoon niet toegeven dat ik geweldig ben. (cat)


    Daarom dus.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Mij gaat het er meer om, dat 2/3/4/etc users een beetje melig zitten te doen, ik snap dat het irritant kan zijn, maar om dan meteen aan labeltje 'Aandachtsgeil' er op te plakken, en te zeggen dat ze zich moeten gedragen, ik vind dat daat wel iets van volwassenheid, of zo over proberen te komen in zit :Y)

    Het is niet daarom, ik heb het Gaby zelf al uitgelegd en zij snapt het. En ik ga mezelf niet honderd keer herhalen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xSnoepjex schreef:
    Is er eigenlijk iets mis met aandachtsgeil zijn?
    -ik vind het wel grappig-

    Nou het kan behoorlijk irritant zijn,al die onzin topics en reacties.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Baby you're a firework. Jongens, ze doet het gewoon voor Alex ^^-Renée dan-

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:17 ]


    SLOAN.

    SLOAN schreef:
    Baby you're a firework. Jongens, ze doet het gewoon voor Alex ^^-Renée dan-

    Wtf?
    Oh nu is het logisch. ;d

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:18 ]


    I lost myself in FM airwaves