• Die leuke usernamen?

    Ik wil namelijk eens van naam veranderen. Tillylicious heb ik al zo lang, maar ik vind gewoon geen leuke andere. Van waar halen jullie altijd jullie usernamen? Of weet er iemand toevallig nog één voor mij? *puppyoogjes*


    Edit:
    Ik heb al een paar mogelijkheden, helpen jullie me mee kiezen aub? Ik weet dat ze dom zijn, maar ik vind ze wel iets hebben(:

    - Shake
    - Rain
    - Animale
    - Raise

    Of hebben jullie nog enige suggesties?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:18 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Language schreef:
    (...)

    Misschien moet je volgende usernaam Arrogance worden(nerd)

    -ontopic-
    Ik vind jouw usernaam juist leuk :')

    Moet dat beledigend voorstellen ofzo? (krul) Maar goed idee, misschien ga ik dat ook wel doen idd.


    -

    Language schreef:
    (...)

    Misschien moet je volgende usernaam Arrogance worden(nerd)

    -ontopic-
    Ik vind jouw usernaam juist leuk :')
    srsly?
    wauw


    I live for the applause, you will die for it.

    Always the same.


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Moet dat beledigend voorstellen ofzo? (krul) Maar goed idee, misschien ga ik dat ook wel doen idd.


    Ik denk dat een aantal users het verkeerd begrijpen ;')
    Ik maakte maar een grapje over dat je arrogant was, omdat je zei dat je je usernaam had genoemd naar jezelf. Geniaal dus.
    Dus people, dit heeft niks te maken met die hele ruzie. Het was een grapje over de usernaam.
    Waarschijnlijk heeft gelijk de helft van Q een pesthekel aan me(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Ik denk dat een aantal users het verkeerd begrijpen ;')
    Ik maakte maar een grapje over dat je arrogant was, omdat je zei dat je je usernaam had genoemd naar jezelf. Geniaal dus.
    Dus people, dit heeft niks te maken met die hele ruzie. Het was een grapje over de usernaam.
    Waarschijnlijk heeft gelijk de helft van Q een pesthekel aan me(krul)

    Zo zie je maar weer hoe geliefd ik ben (krul)


    -

    Language schreef:
    (...)

    Misschien moet je volgende usernaam Arrogance worden(nerd)

    -ontopic-
    Ik vind jouw usernaam juist leuk :')


    Waar slaat die opmerking op?
    Niks tegen Jac he!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Language schreef:
    (...)

    Ik denk dat een aantal users het verkeerd begrijpen ;')
    Ik maakte maar een grapje over dat je arrogant was, omdat je zei dat je je usernaam had genoemd naar jezelf. Geniaal dus.
    Dus people, dit heeft niks te maken met die hele ruzie. Het was een grapje over de usernaam.
    Waarschijnlijk heeft gelijk de helft van Q een pesthekel aan me(krul)

    Ik heb geen hekel aan je? (A) Maar ik weet ook helemaal niets af van een ruzie op Q, dus het kan ook daarmee te maken hebben, haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Language schreef:
    (...)

    Ik denk dat een aantal users het verkeerd begrijpen ;')
    Ik maakte maar een grapje over dat je arrogant was, omdat je zei dat je je usernaam had genoemd naar jezelf. Geniaal dus.
    Dus people, dit heeft niks te maken met die hele ruzie. Het was een grapje over de usernaam.
    Waarschijnlijk heeft gelijk de helft van Q een pesthekel aan me(krul)

    Neejoh. Ik had wel door dat 't een grapje was :'D Heb geen hekel aan je, hoor (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn favoriete dingen (muziek, tv, enz). Mijn naam is nu vb een quote van een van m'n favoriete series, Misfits.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als ik iets leuk/intressant/or whatever vind dan maak ik daar een Usernaam van (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Monkeyslut schreef:
    Mijn favoriete dingen (muziek, tv, enz). Mijn naam is nu vb een quote van een van m'n favoriete series, Misfits.

    Haha, ik vind em wel grappig. (krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Neejoh. Ik had wel door dat 't een grapje was :'D Heb geen hekel aan je, hoor (cat)


    Oke. Nee, andere vatten het misschien verkeerd op. Ik bedoelde het echt niet beledigend. Sorry als het zo overkwam. Op internetten vatten mensen het snel verkeerd op. Nogmaals sorry dus :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Deze heb ik altijd ook al, maar soms verander ik me usernaam weer, maar deze blijf ik van houden xD Een keer zag ik iets en toen wou ik Decoration heten xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Uit boeken ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik wil ook een nieuwe.. haha al zo lang deze klinkt zo dom.


    Don't dream your life, but live your dream!