Oewh, daar bne ik heel erg goed ingeworden (: Aangezien dat wel nodig was..
1) Hoe erg dingen ook zijn er is altijd minimaal 1 positief puntje.. Nou, daar moet je aan proberen te blijven denken.
2) Als je negatief over jezelf denkt moet je gewoon anderen positieve punten over jou op een lijstje laten zetten en dat hang je dan ergens in je kamer ofzo, als je chaggi bent kijk je daar weer naar.
3) Nouja, zoals al werd gezegt, het kan altijd erger. Ookal lijkt het soms niet zo en vooral als je dan zo'n depri bui hebt wil ej zeggen; Nou echt niet.
Maar als je denkt dat het niet erger kan, kan het dus alleen maar beter! :p
(Heb ik uit de film Tarzan, hahaha. Maar ik vond 'm geniaal.
Hij; Erger dan dit kan het niet.
Ander; Mooi! Dan wordt het alleen maar beter!)
Positief leren denken is eigenlijk gewoon mijn punt 1, er valt namelijk niet heel veel aan te leren..
Maar negatieve gevoelens kwijtraken doe je door keer flink uithuilen, alleen of bij anderen. Ga leuke films/programma's kijken waar je van moet lachen. Ga iets doen waar je afgeleid door raakt. Schrijf/zing/schreeuw/weet ik veel wat het van je af. (Schreeuwen in kussen heb ik ook wel eens gehoord xd)
Anyway, sterkte & Succes.
Nog iets, ik heb gemerkt dat zelfs de alelrverschrikkelijkste dingen in het leven wel wennen, maar de leuke dingen blijven even geweldig. (:
[ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:40 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.