• Ja, voor Valentijn en/of de dag dat ik een maand met mijn vriendje heb.
    Want ik heb even géén idee!
    Hij heeft een liedje voor me geschreven dus het moet wel origineel zijn, aangezien het zijne dat ook is (:
    Iemand?

    Ik doe niet aan Valentijnsdag kado's ofzo, maar ik ga wel een sign maken voor mijn vriendje =) (papiertje in de vorm van een hart)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    -denkt-
    Koop ballonnen met helium erin en geef ze aan hem en zeg hem dat ie daar de hele dag mee moet lopen.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nu zondag ben ik ook een maand samen met mijn vriend ^^ En ik ben zo leeg als wat, dus aan mij heb je niet veel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gedicht?
    verhaaltje?
    maak een liedje met een instrument (als je die bespeelt)?
    print een levensgrote foto van je uit op karton en geef hem zodat hij je niet hoeft te missen als je weg bent ^^ xD


    Love is the movement <3

    LetsNotRiot schreef:
    Gedicht?
    verhaaltje?
    maak een liedje met een instrument (als je die bespeelt)?
    print een levensgrote foto van je uit op karton en geef hem zodat hij je niet hoeft te missen als je weg bent ^^ xD

    Gedicht kan, maar is dat nog origineel als hij een lied voor me heeft? ;x
    & dat liedje wou ik doen, maar hij mag niet naar m'n kamer komen om het te laten horen -.-
    En we hebben nog geen foto samen.

    Sensible schreef:
    (...)
    Gedicht kan, maar is dat nog origineel als hij een lied voor me heeft? ;x
    & dat liedje wou ik doen, maar hij mag niet naar m'n kamer komen om het te laten horen -.-
    En we hebben nog geen foto samen.

    Is een gedicht of lied niet een beetje hetzelfde als wat hij voor jou heeft gedaan? En dus niet meer origineel?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik zelf een idee had, had ik ze ook gebruikt, maar ik heb dus hetzelfde probleem als jou, en ik vind NIIHIIKS! Zo irritant.

    Oh! Dit is interessant!
    Ik heb hetzelfde probleem (:

    Mijn ideen:
    - Een boxer met 'Sexy Bitch' op (van het liedje dat hij zo geweldig vindt). Een vriendin zei dat je die ergens kon laten drukken
    - Een zelfgemaakt bonnenboekje, met bonnetjes voor bv. een uitstapje.

    Ik zal nog eens nadenken (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 19:12 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bak koekjes in de vorm van een hartje.
    Brand een cd'tje met muziek die hij leuk vind.


    Home is now behind you. The world is ahead!