• Ja dat snap ik niet helemaal?
    Weet iemand dat? (:
    Dankuu. (A)


    Little birdie in the sky. Dropped a poopie in my eye. I don't scream, I don't cry. I thank god that cows can't fly. (

    Dan doen die paarse mensen je hoofdstuk nog even extra na kijken op schrijf fouten


    "Ignite, my love. Ignite."

    als je beta aanvraagt krijg je een keuze menu(krul) en dan kan je kiezen of je de spelling wil laten chekken van dat hoofdstuk en dan doet een béta-reader (een paars persoontje) het hoofdstuk nakijken(nerd)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nou beta-readers zijn mensen die verhalen controleren op spellingsfouten of verhaallijn of wat de user ook wenst gecontroleerd te worden in hun story.
    Voor jouw story kan je dus een Beta aanvragen(dus dat het gecontroleerd wordt.)
    En als je op Beta aanvragen klikt zie je voor welke stories je dat hebt aangevraagd.
    Hoop dat het zo duidelijk is. Zo niet geef ik je graag meer uitleg.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 16:00 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oh, ik snap het!
    Bedankt allemaal! (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:46 ]


    Little birdie in the sky. Dropped a poopie in my eye. I don't scream, I don't cry. I thank god that cows can't fly. (

    > Opgelost. Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.