• Voor degene die onze storie nog niet kennen:

    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan die zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers. Deze burgers worden dodelijk ziek en zijn ten dode opgeschreven. De infectie zorgt ervoor dat ze blijven leven, terwijl hun hart echter stil staat. De mensen worden hersendood, of hoe wij ze noemen, worden het 'zombies'.
    5 random mensen die op dat moment op het eilandje Manhattan aanwezig waren vluchten naar het winkelcentrum, waar ze veilig zijn. Voorlopig...



    Alleen Emilie en Charissa hebben het te druk om te schrijven en hebben helaas besloten om er mee te stoppen. Dus er komen 2 plaatsen vrij. Dus wie wilt er mee schrijven.

    Xoxox,
    Sarita
    Sevda
    Sem

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 22:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke ik ben klaar met lezen, en ik wil definitief meeschrijven als het mag! (nerd)


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Ik wil wel maar heb ook te weinig tijd cries-

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 23:06 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nog meer mensen die willen. We kiezen toch de beste uit en hoe meer aan meldingen hoe meer vreugde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wil graag ik ben dol op je storie dus lijkt het me wel leuk!!!!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)meld me als ik mag doei(doeg)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dionysos schreef:
    ik wil graag ik ben dol op je storie dus lijkt het me wel leuk!!!!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)meld me als ik mag doei(doeg)


    Is goed. Dat melden we nog (moet eerst overleggen met de andere)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sarit van de vele aanmeldingen ga ik even op hun profiel kijken wat hun schrijfstijl is, mensen die geen stories hebben kunnen we beter vragen of ze een stukje voor ons willen schrijven :Y)

    SHARONxLOVER schreef:
    Sarit van de vele aanmeldingen ga ik even op hun profiel kijken wat hun schrijfstijl is, mensen die geen stories hebben kunnen we beter vragen of ze een stukje voor ons willen schrijven :Y)


    Ik en Sem hadden al iets bedacht


    "Ignite, my love. Ignite."

    WeeeY!

    Ik wil graag meeschrijven (Ik vind dit een van de beste stories so far!)

    (yeah)(yeah)

    Qua schrijfstijl kan ik bijna alles schrijven, globaal, vanuit een gezichtspunt of whatever!

    Jullie kunnen me gerust vragen om een stukje te schrijven, de verhalen op mijn profiel zijn iets ouder en ik ben veel hoofdstukken kwijt :(

    (yeah)


    We'd be forever young, think of it!

    ik wil ook wel meeschrijven


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz