• ben ik verwent o.O
    echt waar dt kreeg ik even mooi te horen net van de vriendin van em vader!
    bij mijn vriendin moesten we elke ochtend zelf ontbijt kopen. tenmisnten ik voor onz omdat zij ook blut was. dus ik vertel dat zegt die vriedin van me vader ''ja maar jij bent gewoon verwent. ik bedoel. bij jou is het normaal dat als je 's ochtens wakker word dat er eten is.''
    PARDON!
    newsflash! het is normaal voor een kind, om 's ochtens eten te krijgen hoor ><
    Ik krijg hier NOOIT wat! ik heb zelfs niks voor mijn verjaardag gehad vorig jaar!
    kijk. mijn moeder mag me verwent noemen, want mijn moeder verwent mij.
    maar zij mag mij zeker niet verwent noemen, en al helemaal niet omdat ik allen eten krijg!
    omfg.
    en ik dagt dat stiefmoeders in sprokjes, niet bestond ><

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 19:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vind ik een normale reactie.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik denk dat je dat even vanaf zijn oogpunt moet bekijken, misschien hebben hun niet genoeg geld om elke dag eten op tafel te hebben?

    o.O
    dat is echt triest van die vriendin van je vader ;w

    Hier in het westen is het inderdaad normaal dat mensen hier eten krijgen -.-


    because i knew you, i have been changed for good

    Chingu schreef:
    o.O
    dat is echt triest van die vriendin van je vader ;w

    Hier in het westen is het inderdaad normaal dat mensen hier eten krijgen -.-


    Shoganai i ne~

    MICKEY schreef:
    Ik denk dat je dat even vanaf zijn oogpunt moet bekijken, misschien hebben hun niet genoeg geld om elke dag eten op tafel te hebben?

    ik vond het ook totaal niet erg om te doen ofzo., en dat is tog ook mijn helle punt niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tering, dat zulke ouders nog bestaan.. Ik word altijd verwend door mijn ouders.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Tering, dat zulke ouders nog bestaan.. Ik word altijd verwend door mijn ouders.

    ja ik ook door mijn moeder.,
    daarom. mijn moeder mag me verwent noemen.
    mijn vader en zijn vriendin dus mooi niet!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dus als ik het goed begrijp, noemt ze jou verwend omdat jij eten krijgt? XD
    Dat slaat echt nergens op.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap er niks van, maar dat komt volgens mij omdat die vriendin echt onzin lult.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wejow. Ik krijg dan ook nooit cadeau's, en soms ga ik ook naar de bakker aan de overkant om ontbijt te halen ofzo, maar ik ben nog nooit verwend ofzo genoemd. Behalve vroeger, toen ik nog klein was (:
    Maar raar dat ze dat zegt? wss was ze chagrijnig ofzo (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Euh. Het staat zelfs in de kinderrechten dat ouders in eten moeten voorzien voor hun kinderen (nerd)
    Dus dat is geen reden om je vewend te noemen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'