• Lol, dat zei mijn opa in mijn droom terwijl we hand in hand over het fietspad liepen. Ik snap er geen hol van x)

    Ok dat was mijn rare momentje. Maar ik heb het echt gedroomd en ik werd wakker met een groot vraagteken boven mijn hoofd.

    Wat voor raars hebben jullie vannacht gedroomd?


    #WWED - What Would Emma Do?

    mijn beste vriendin ging trouwen met Weekend...
    xD

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:51 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dat kan ik me niet meer herinneren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, dat is écht mooi gezegd! Net zoals 'Niets in het leven is vreemd; zolang je maar geen vreemde wordt van jezelf'. Uhm ik weet niet meer wat ik heb gedroomd. -a-


    It's time to be happy again.

    Vandaag heb ik niks gedroomd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was aan het wandelen op de zolder, toen vond ik een kast met daarin een tijdmachine en toen drukte ik voor de grap "2020" in. Dus kwam ik op een zwaar bevuilde straat terecht, de lucht was olijfgroen en er kwam zo'n meisje mijn kant op die ik nog kende van de tweede kleuterklas en die nu 22 was ofzo, nou vroeg ik welk jaar het was. Ze antwoorde: "2-0-0-2-0". Dus ze spelde al die cijfers individueel en zo. Ik vroeg opeens hoe het met Justin Bieber gaat (wtf), en zij antwoorde dat hij inmiddels zevenentwintig geworden was en een vrouw zocht (dubbel wtf), en ja toen werd ik wakker.


    Gekopieerd van mijn andere topic.


    We love because he loved us first - John 4:19

    ...
    Ik droomde dat ik mijn beste vriendin had vermoord, maar daar kon ik niets aan doen hoor, want ik dacht dat ze een aliën was oké? Ik heb een paar dagen geleden een horror film gekeken! Oké? Ja? Duidelijk? Het was dus niet mijn schuld.

    Oh, en eergister droomde ik trouwens dat ik ging solliciteren bij de smurfen. Maar dat had ik al eerder gedroomd.:'D


    everything, in time

    Desolate schreef:
    ...
    Ik droomde dat ik mijn beste vriendin had vermoord, maar daar kon ik niets aan doen hoor, want ik dacht dat ze een aliën was oké? Ik heb een paar dagen geleden een horror film gekeken! Oké? Ja? Duidelijk? Het was dus niet mijn schuld.

    Oh, en eergister droomde ik trouwens dat ik ging solliciteren bij de smurfen. Maar dat had ik al eerder gedroomd.:'D


    Ik wil ook soliciteren bij de smurfen!!!!!

    ik had zwaar de neigeng om dat in hoofdletters te zetten


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik reed op een paard 8D goed he ='D


    Shoganai i ne~

    Ik weet niet meerxd
    Iets met een jongen -die ik ken ja- in het Vondelpark(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Junns schreef:
    (...)

    Ik wil ook soliciteren bij de smurfen!!!!!

    ik had zwaar de neigeng om dat in hoofdletters te zetten


    Je moet ons nu niet gaan uitdagen hè! Want anders ga ik weg zodat Krull op haar eigen, geheime, mod account kan en dan komt ze je straffen zodat ik weer terug kan komen, hoor! Oeh, dat kwam vast heel dreigend over.:'D

    Trouwens, ik werd niet aangenomen omdat ik te groot was. Vind je dat geen discriminatie? Maar wees niet bang, ik heb ze al aangeklaagd.:Y)


    everything, in time

    Ik had mijn Jägermeister en toen ging Synyster het afpakken. En dat was evil. En toen ging Johnny mij zoenen. Never mind about me.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben het vergeten.
    Maar het was vaag.


    effort never betrays you

    Ik droomde voor de miljoenste keer over puppy's in lava. En ze miauwden (cat)


    Your call, Detective Shinypants.

    Waterplanes schreef:
    ik reed op een paard 8D goed he ='D

    lol :3 ben je er nog af gevallen eileen?
    ik droomde dat ik een vampier uit Twilight was.:9~ ik vondt hem echt LOL!(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    lol :3 ben je er nog af gevallen eileen?
    ik droomde dat ik een vampier uit Twilight was.:9~ ik vondt hem echt LOL!(nerd)

    nee(puh)


    Shoganai i ne~