• Juist, ik weet niet waar anders ik dit kan vragen.

    Hebben er Quizletters mee te maken, en bestaat er iets om het te verbergen op een zwemfeest? Waterproof foundation ofzo >.>?, All-body covering swimsuits :'D?
    Of moet ik gewoon niet naar dat feest gaan, ookal is het 'verplicht' door onze school .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:30 ]

    Papercut schreef:
    Zeg gewoon dat je bent aangevallen voor een kat of door de prikkelbosjes moest lopen om een voetbal te zoeken.


    Het is echt wel te duidelijk + teveel daarvoor.. :/

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Zeg dat je oorontsteking hebt en niet mag zwemmen, maar wel wilt komen? Dan ben je er alsnog en hoef je geen zwemkleding aan :'D. Succes met plannetjes verzinnen in ieder geval als je nog niet afgebeld hebt (flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    School kan jou niet verplichten naar een zwemfeest te komen, zijn ze nou helemaal raar geworden. Er zijn echt gewoon dingen, zoals dit bijvoorbeeld, waarom het in principe 'niet kan', dus (vind ik in ieder geval) dat ze het niet kunnen verplichten.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Zeg gewoon dat je ziek of ongesteld bent.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hangt er van af waar de verwondingen zijn..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zei altijd dat ik een hele geweldadige kat had (cat)
    Foundation werkt niet gok ik. Dan krijg je rare verdikkingen op je huid.
    Of je maandelijkse periode, kom gewoon maar in je gewone kleren, ben je er alsnog bij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zei altijd dat ik een hele geweldadige kat had (cat)
    Foundation werkt niet gok ik. Dan krijg je rare verdikkingen op je huid.
    Of je maandelijkse periode, kom gewoon maar in je gewone kleren, ben je er alsnog bij.


    Hahah, kat moet dan wel heel geweldig zijn :'3 ze gaan woensdag, dus ik pff.. denk dat ik me maar weer af ga melden ofzo.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 12:35 ]