• Juist, ik weet niet waar anders ik dit kan vragen.

    Hebben er Quizletters mee te maken, en bestaat er iets om het te verbergen op een zwemfeest? Waterproof foundation ofzo >.>?, All-body covering swimsuits :'D?
    Of moet ik gewoon niet naar dat feest gaan, ookal is het 'verplicht' door onze school .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:30 ]

    Nightingale schreef:
    Automutilatie = zelfbeschadeging, ik heb het opgezocht. ;3 Uhm ik zal maar niet gaan zeuren hierover, maar ik denk dat je dan toch het beste een héél goeie foundation kan gebruiken! Of strakke armbandjes eromheen.


    Hope goes lost but never dies.

    Major schreef:
    Je beste optie is waterproof foundation. Of de gouwe ouwe 'Ik heb mijn maandselijkse probleempje, meneer'.

    Die kan natuurlijk altijd. Niet leuk om te vertellen, maar het IS een mogelijke optie x')
    En broekjes kunnen helpen. En een badpak bedekt al meer. En waterproog foundation, denk ik. (die was niet origineel)


    Felix

    Ze kunnen je niet dwingen. Als jij niet wilt, dan ga je niet. Bij ons op school moest ik tijdens handvaardigheid mijn vest uitdoen tijdens het zagen met zo'n apparaat of zo en ja, toen brak de hel los hoor ._.
    Dus, als je wilt dat niemand het ziet, ben je ongesteld :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is er niet een vertrouwenspersoon bij jullie op school waar je dan je verhaal aan kan vertellen? Dan kan die er vast voor zorgen dat je niet mee hoeft.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik zou niet gaan als ik mezelf sneed en er was een zwemfeest. Dan zou het me echt geen flikker schelen of het verplicht is of niet.
    Ongesteld.


    No growth of the heart is ever a waste

    ongesteld, die werkt heel goed :3 en als ze zeggen dat je toch moet, zeg dan dat je niet met tampons om kan gaan ;D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jigsaw schreef:
    Ze kunnen je niet dwingen. Als jij niet wilt, dan ga je niet. Bij ons op school moest ik tijdens handvaardigheid mijn vest uitdoen tijdens het zagen met zo'n apparaat of zo en ja, toen brak de hel los hoor ._.
    Dus, als je wilt dat niemand het ziet, ben je ongesteld :'D


    Inderdaad, ik moet er niet aan denken dat iemand het ziet van school. Ik ga me afmelden die dag, om maar zeker te zijn.

    xBrownie schreef:
    Is er niet een vertrouwenspersoon bij jullie op school waar je dan je verhaal aan kan vertellen? Dan kan die er vast voor zorgen dat je niet mee hoeft.


    Emm, er zijn wel leraren, maar die vertrouw ik dus helemaal niet. En ik heb echt het idee alzof ze dan mijn ouders gaan inlichten, en andere instanties. Dat verwacht ik wel in elk geval.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Emm, er zijn wel leraren, maar die vertrouw ik dus helemaal niet. En ik heb echt het idee alzof ze dan mijn ouders gaan inlichten, en andere instanties. Dat verwacht ik wel in elk geval.
    Dat zouden ze niet doen om verkeerde redenen.
    Maar ik snap je struikelpunt.


    Life is hard and then we die

    Zeggen dat je zo hevig ongesteld ben dat een tampon er gewoon uit glijdt. Of zeggen dat je niet tegen tampons kunt. Allergie's of iets in die trant. Want ze mogen vrouwen niet dwingen te gaan zwemmen. Af bellen is te riskant. Gewoon zeggen dat je heel hevig en je heel erg misselijk en kut voelt omdat je ongesteld bent (A)


    Love sheds light one the darkest of times

    Maar als je afbelt, gaan je ouders dan geen rare vragen stellen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Maar als je afbelt, gaan je ouders dan geen rare vragen stellen?


    Probably.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Probably.

    Of zeg tegen je ouders dat je ongesteld bent..
    Of meld je ziek en ga ergens heen tot het zwemfeest voorbij is?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Of zeg tegen je ouders dat je ongesteld bent..
    Of meld je ziek en ga ergens heen tot het zwemfeest voorbij is?


    Goed idee. Naja, ik denk eigenlijk niet dat het hun veel kan schelen of ik wel of niet ga. :/

    Zeg gewoon dat je bent aangevallen voor een kat of door de prikkelbosjes moest lopen om een voetbal te zoeken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.