• Juist, ik weet niet waar anders ik dit kan vragen.

    Hebben er Quizletters mee te maken, en bestaat er iets om het te verbergen op een zwemfeest? Waterproof foundation ofzo >.>?, All-body covering swimsuits :'D?
    Of moet ik gewoon niet naar dat feest gaan, ookal is het 'verplicht' door onze school .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:30 ]

    Everest schreef:
    Je beste optie is waterproof foundation. Of de gouwe ouwe 'Ik heb mijn maandselijkse probleempje, meneer'.


    Die gebruikte ik altijd als ik er niet op een andere manier onderuit kon. Werkt wel heel goed ;)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Successful schreef:
    Misschien eerst waterproof concealer, dan waterproof foundation en dan poeder erover ?!

    Hangt er ook vanaf waar xd
    btw; is automutileren niet krassen? o.o
    btw²; als het op je benen is kan je zo'n broekje voor in het zwembad aandoen xd


    Jaa, ik vraag me af of het er niet afgaat met water..

    & Zelfbeschadiding in het algemeen dusja.
    & Dacht ik ook al aan, dan heb ik het grootste deel van mn benen weg.. maarja. ik denk niet dat ik alles verbergen kan.

    Laatste optie lijkt me weer niet komen dan.

    FACEPLANT schreef:
    Je kan ook gewoon zeggen dat je door een struik heen bent gerend en jezelf hebt bezeerd?


    Denk niet dat dat werkt. 't is te duidelijk D:

    -- ik heb net besloten af te bellen

    Ja ik zou gewoon niet gaan. Ze kunnen je niet verplichten daar dat ding te gaan, fake je gewoon ziek.
    En ik zou niet op foundation vertrouwen, want bij mij hielp dat tótaal niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Verzin een goed excuus? (:
    Maar eigenlijk zou ik je aanraden om er gewoon mee te stoppen, hoe moeilijk dat ook is (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Verzin een goed excuus? (:
    Maar eigenlijk zou ik je aanraden om er gewoon mee te stoppen, hoe moeilijk dat ook is (:


    Je hebt geen idee hoe moeilijk dat is :'D & 't is de laatste tijd juist erger geworden dusja.

    Vanity, doe jij aan automutilatie? D:


    Only losers can act the way you do

    FOEMP schreef:
    Vanity, doe jij aan automutilatie? D:


    Ja..

    Herolicious schreef:
    Ja ik zou gewoon niet gaan. Ze kunnen je niet verplichten daar dat ding te gaan, fake je gewoon ziek.
    En ik zou niet op foundation vertrouwen, want bij mij hielp dat tótaal niet.


    Spoelt eraf zeker? D:

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Spoelt eraf zeker? D:

    Nee, dat niet. Bij mij zag je het er gewoon doorheen :')
    En ik kon er natuurlijk ook geen dikke vette laag op smeren he..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    (...)
    Nee, dat niet. Bij mij zag je het er gewoon doorheen :')
    En ik kon er natuurlijk ook geen dikke vette laag op smeren he..


    Ohja, verwachtte ik ook al. En sowieso is het echt heel moeilijk een foundation te vinden even wìt als mijn huid.

    Je kunt toch gewoon thuisblijven en doen alsof je ziek bent? :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Je kunt toch gewoon thuisblijven en doen alsof je ziek bent? :'D


    Ja, maar ik heb al een grote kans van school te worden gekickt, vanwege mijn vake afwezigheid D': ik ben echt bang dat dit de doorslag geeft.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb al een grote kans van school te worden gekickt, vanwege mijn vake afwezigheid D': ik ben echt bang dat dit de doorslag geeft.
    Zeg dat je oorontsteking hebt en niet mag zwemmen, maar wel wilt komen? Dan ben je er alsnog en hoef je geen zwemkleding aan :'D. Succes met plannetjes verzinnen in ieder geval als je nog niet afgebeld hebt (flower)


    Wie du mir, so ich dir.