• Ik (1.74 lang) ben vrijdag begonnen met afvallen, toen woog ik 74.4 kilo. Ik heb wel een buikje en die moet er echt af. Want ik begin echt met mijn gewicht te zitten. En vanochtend 73.9 kilo. Dus ik ben heel trots op mezelf. En ik heb er niet eens eten voor laten staan. Ik heb in totaal 55 situps gedaan en 1 uur en 40 minuten gewandeld met de hond. Mijn doel is tussen de 68 en 65 kilo. Mama gaat nu ook meedoen. Nu heb ik wel wat vragen.

    1. Wie weet nog meer goede oefeningen als situps? (graag met uitleg hoe ik ze moet uitvoeren)
    2. Hoe kan ik mezelf stimuleren om door te gaan?
    3. Hoe blijf ik straks op gewicht?
    4. Is 68-65 kilo niet te zwaar voor iemand van 1.74 lang?
    5. Hoe laat ik eten staan als mensen het me aanbieden?
    6. En hoe ga ik dan om met die reacties 'Waarom jij afvallen? Je bent niet dik, ik ben dik.'?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Allereerst, vind ik het niet zwaar wat je weegde. Ik ben ook aan het afvallen en ik doe het door meer bewegen (situps etc. meer wandelen met de hond (moet ik nog mee beginnen) en een keuze maken tusse lekkermakers.)
    Toen ik een paar jaar geleden in het ziekenhuis heb gelegen is er ook een diëtist bij me geweest en die zei juist dat ik te weinig at en te weinig dronk. Ik probeer meer te drinken en dit gaat goed. Ik drink sowieso 2 potten thee op een dag en daarnaast probeer ik nog water te drinken.

    Om op gewicht te blijven is het belangrijk om een keuze te maken tussen lekkernij. Stel je bent op een verjaardagfeest en daar krijg je gebak aangeboden maak voor jezelf de beslissing neem ik dat en geen tussendoortjes als kaas, chips e.d. of sla ik het af en neem ik juist wel de tussendoortjes.

    Ik hoop dat ik je hier al een stuk meer mee heb geholpen (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    1. Kijk hier eens
    2. Je moet hard zijn voor jezelf. Maar je moet ook niet te snel willen afvallen, dan wordt het ongezond. Stimulatie kun je bij je familie vinden. Als je er even doorheen zit helpen zij je wel.
    3. Heel langzaam je eten weer opbouwen naar normaal. Maar ondertussen wel gezond blijven eten. Als je meteen weer je oude eetpatroon neemt dan kom je weer aan.
    4. Check het BMI Hier, zij zeggen dat dat normaal gewicht is. AL kloppen die tests niet helemaal omdat je eigenlijk ook naar lichaamsbouw moet kijken etc. Maar het zegt genoeg.
    5. "Nee" leren zeggen.
    6. Ik dnek niet dat je zo'n reactie snel krijgt. Ik denk eerder dat mensen je gaan steunen. Maar als je wel zo'n reactie krijgt is dat meestal van mensen die naar een complimentje als "Nee joh, jij bent niet dik" vissen. Gewoon niet op ingaan dus.

    (K)


    #WWED - What Would Emma Do?

    's Avonds situps doen :p

    Ik heb zelfde lengte en ik weeg 60 =o

    Verder kan ik je niet echt helpen..
    Aangezien ik veel snoep en dan alsnog
    afval ^o) Zit in mijn genen denk ik.

    Anyway, veel succes (:

    Junss, die bmi site is voor volwassenen ><
    Je moet gewoon bij google intikken:
    BMI berekenen
    Of zo, dan een site zoeken waar je ook je
    leeftijd en geslacht in moet vullen!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 11:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1. Wie weet nog meer goede oefeningen als situps? (graag met uitleg hoe ik ze moet uitvoeren)
    Je moet gewoon blijven bewegen 10 keer de trap en af lopen enzo
    2. Hoe kan ik mezelf stimuleren om door te gaan?
    Tja dat is altijd moeilijk, maar je het echt wilt kan je het wel;)
    3. Hoe blijf ik straks op gewicht?
    Gewoon blijven bewegen;)
    4. Is 68-65 kilo niet te zwaar voor iemand van 1.74 lang?
    -kuch- ik ben kleiner en net zo zwaar dus het is helemaal niet zwaar;)
    5. Hoe laat ik eten staan als mensen het me aanbieden?
    Gewoon zeggen dat je het niet hoeft, of gewoon zeggen dat je wilt afvallen
    6. En hoe ga ik dan om met die reacties 'Waarom jij afvallen? Je bent niet dik, ik ben dik.'? .
    Ik vind wel dat jij niet dik bent;) als ik het zo hoor.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Moeilijk,
    Ik heb proberen afvallen maar zit nu weer in een periode waarin ik veel eet en dus ook veel aankom.


    <3

    IK ga met me je mee doen:Y) Ik hoef nog maar een kilo af te vallen en dan zit ik goed voor de judo.

    Maar je moet veel water drinken, het beste is 1/2 liter per dag. het lijkt veel maar het werkt echt. En kip is beter dan Koe, varken of al dat andere vlees dus als je slim bent meer kip eten. Je kunt ook gaan slapen met een vuilniszak over je pyama aan. Dat werkt goed want dan zweet je meer(maar ik zal het eerlijk gezegd nooit doen)
    Oefeningen die we bij de judo doen:
    Opdrukken, volgens mij weet je wel wat dat is.
    stofzuigeren. Je gaat in opdruk houding zitten en ga dan met je lichaam een soort van rondjes draaien waar door je neus op de grond komt.
    Dan gewoon buikspier oefeningen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil je niet ontmoedigen, maar een verschil van 0.5 kilo betekent niet dat je al bent afgevallen. Een klein beetje verschil is er altijd, omdat je soms nog niet gegeten hebt, net naar de wc bent geweest of minder zware kleding draagt. Maar verder staan hierboven wel al genoeg tips.
    Succes, zolang je het maar niet overdrijft. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1. Wie weet nog meer goede oefeningen als situps? (graag met uitleg hoe ik ze moet uitvoeren)
    : Hardlopen en zwemmen (het eerste heb ik een ongelofelijke hekel aan :'D)
    2. Hoe kan ik mezelf stimuleren om door te gaan?
    : Mijn vriendin gaf haarzelf een beloninkje als ze iets bereikte, misschien is dat een idee.
    3. Hoe blijf ik straks op gewicht?
    : Regelmatig voedselpatroon opbouwen én aanhouden.
    4. Is 68-65 kilo niet te zwaar voor iemand van 1.74 lang?
    : 65 kilo is mijn streefgewicht, ik ben ook 1,74. Dat is niet zwaar. Ook niet vederlicht, but still.
    5. Hoe laat ik eten staan als mensen het me aanbieden?
    : Gewoon doen :'D Klinkt makkelijk gezegd en eerst is het ook wennen, maar later zal het zo moeilijk niet zijn.
    6. En hoe ga ik dan om met die reacties 'Waarom jij afvallen? Je bent niet dik, ik ben dik.'?
    : Schijt aan hebben. Besides, mensen hoeven het ook niet te weten. Ik heb precies het omgekeerde, continue 'je moet echt es wat gaan afvallen' aan te horen van mn moeder is ook niet prettig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Allereerst moet ik wel even zeggen dat ik niet zoveel van avallen weet, maar wel van situps. Ik heb namelijk een tijdje 50 situps per dag gedaan om in de zomer op het strand een strak buikje te hebben. (Ja lach maar)

    1. Je kan ook 2 weken lang, elke avond gaan wandelen, dan schijn je je buikje zo kwijt te zijn.
    2. Jezelf inprenten dat je er beter uit zal komen ofzo, ik heb geen idee.
    3. Gewoon normaal blijven eten.
    4. Nee
    5. Nee zeggen, denk ik.


    *insert philosophical cringe expression here*

    1. Heel veel sporten. Iedere avond of ochtend gaan lopen, touwspringen, skeeleren, naar de fitness gaan. Dat gaat alleszins al helpen. Je kan ook op je zij liggen en met je ene been op en neer gaan. Of op je tippen staan en op je ellebogen blijven staan. Maar ik weet niet hoe dat beter uit te leggen ;p
    2. Ga jezelf bekijken in de spiegel in je ondergoed. Normaal gezien helpt dat wel (:
    3. Veel gezonder gaan eten en niet meer snoepen. Maar je zal er altijd wel een beetje moeten op letten (:
    4. Bereken je BMI, dan weet je het wel. Maar nee (:
    5. Dat vergt karakter. Als je iets wil bereiken, zal je er iets moeten voor over hebben.
    6. Niets van aantrekken. Jij ziet jezelf gewoon anders en daar heeft niemand wat op te zeggen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik probeer ook aftevallen en het gaat me niet goed af; ik at gister avond iets te veel chips.. Maar ik weet hoe het komt; ik sla vaak mijn ontbijt over en dat is iets wat je vooral niet moet doen! Van de dieetiste moest mn moeder 3 boterhamen eten; dat is en stuk beter dan chips of koek.
    En melk/water/vruchtensap is en vervanger voor frisdrank.
    En fruit voor snacks.

    SUC6! En je bent totaal niet te zwaar ik ben 1,51 en 49 kg ik ga 45 proberen maar lager niet (:


    Ik ben stoer!

    Mijn vriendin is 1.65 ofzo en die weegt wel 70/75 of meer. Dus ik zou je geen zorgen maken als ik jou was. ^^

    En anders, sporten sporten sporten en gezond eten!


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Hé. Ik vind jou helemaal niet dik (:
    74 kg wegen is met jouw lengte echt perfect normaal hoor (:
    Je kan eventueel letten op een evenwichtige voeding en af en toe sporten, maar jij moet echt niet afvallen hoor (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'