• WISCONSIN - In Wisconsin worden twee mannen er van verdacht een vrouw te hebben verkracht met een levende slang. De twee hebben een ellenlang strafblad, maar ontkennen de beschuldigingen.

    Het 32-jarige slachtoffer en een vriendin zouden meegelokt zijn naar het huis van een van de verdachten, een zekere Damonta Jones (25). Daar zouden ze samen met de andere verdachte - John Bullock (24) - wat gedanst en drugs gebruikt hebben.

    "Foto's bekijken"
    Op een gegeven ogenblik nodigde Jones de vrouw uit naar zijn kamer "om foto's van zijn kinderen te bekijken". Het slachtoffer zou daar een klap op haar hoofd hebben gekregen en viel in zwijm.

    Gebeten
    Het volgende dat de vrouw zich herinnert, is dat Bullock achter haar stond en dat Jones haar vasthield. "Ik ga de slang halen", riep Jones. Kort daarna herinnert de vrouw zich dat ze door iets werd gepenetreerd. Het slachtoffer voelde plots een stekende pijn. Ze vermoedt dat de slang haar gebeten heeft. "Trek hem d'r maar uit", klonk het vervolgens.

    "Met wederzijdse toestemming"
    Bij zijn ondervraging gaf Bullock toe dat hij seks had gehad met de vrouw, maar beweerde dat dit met wederzijdse toestemming gebeurde. Jones staat te boek als een seksueel delinquent en draagt een elektronische enkelband. Hij geeft toe dat het vermeende slachtoffer en een andere vrouw wel degelijk in zijn huis aanwezig waren. Verder zou er volgens hem niets gebeurd zijn.

    Bron


    *insert philosophical cringe expression here*

    Aegis schreef:
    Ranzig. D:


    hoi, jij bent leuk.

    Hoe ziek kun je zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nightingale schreef:
    Jezus, dit is toch pure horror?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Raar verhaal,ergens geloof ik het niet. Ik bedoel ze had wel drugs gebruik en hoe wil je dat in hemelsnaam doen(laat maar dat wil ik niet weten).

    Maar het is wel zielig voor haar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Apart verhaal ja, wel zielig voor die vrouw.


    Ik ben gemeen xoxo