• Vorige topic
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

Tekst gejat van Simone. [a]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:17 ]

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

x7UP schreef:
    hahaha, check mijjn blog maar
    Daar staat uitleg xd

Heb ik al een paar keer gelezen, maar of ik haakte halverwege die hele lap tekst af, of ik snapte het niet x)
    Het enige wat ik begreep was -doordat ik in de topic de verhaaltjes las-:
    Je speelt een persoon en je zegt wat die doet en/of zegt

whaha, je moet even kyken bij 'hoe join ik' gedeelte xD

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

-Verbeter me maar als ik het fout doe-
    Rol: Songwriter
    Naam: Chad
    Leeftijd: 19 -Geen idee hoe oud de andere zijn, maar 19 zal wel goed zijn denk ik-
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Slim, soms betweterig, heeft vaak lachbuien en is erg behulpzaam. Kan goed flirten, maar heeft een hekel aan domme meiden

Zo iets? x'd

Darren.

"Pixx, ik werd wakker door de heerlijke geur! Zijn die broodjes bijna klaar ?" vrorg hij vrolijk.

Dat gassie is goed hoor xD

Pixie
    Ze keek Darren aaneng rinnitke. ,,Býna.'' zei ze en glimlachte toen. ,,ik gok nog zo'n 2 minuutjes.''

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Darren

Hij stuiterde in het rond en plofte op de bank. "Dalijk Andy&Jeem effe bellen!"

Pixie
    Ze knitke en hoorde piepertje van de oven gaan. ,,Ze zijn klaar.'' ze glimlachte en opende het ding. Binnen no time lagen de croissantjes in schaal en zette ze die op tafel, ze hield ervan en de geur 8D

Darren

Hij stond meteen in de keuken en snoof de geru op. "Pixxxxx, ze ruiken, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !" zei hij vrolijk & nogal overdreven. Hij huppelde naar een keukenkastje & paakte bordjes.

Andy
    "Maak je geen zorgen, die leggen we het wel uit.." Hij knuffelde hem lief.

Jamie.

Hij kroop dicht tegen hem aan en sloeg zijn armen om Andy's middel heen. Toen iemand op de deur klopte liet hij hem weer los, krabbelde uit bed en liep naar de deur. Voorzichtig deed hij de deur open op een kiertje en zag dat het een mannetje was met het ontbijt. ' Dankjewel. ' zei hij vriendelijk en pakte het dienblad aan. Daarna sloot hij de deur en liep terug naar het bed.

Andy
    "Yaaaay, eten.." Hij glimlachte breed.

Jamie.

Hij zette het dienblad neer op het bed en kroop zelf onder de dekens. ' Eetsmakelijk ^^ ' zei hij vrolijk en pakte voorzich zelf een broodje met kaas.

Andy
    Hij pakte ook een broodje kaas en nam een hap.

Jamie.

Hij nam kleine muizen hapjes van zijn broodje en via zijn ooghoeken keek hij naar Andy. Zijn ogen gleden naar Andy's buik en bleven daar een beetje hangen. ' Guth, wat een buikje. ' dacht hij en toen hij dat dacht keek hij snel de andere kant op. ' Jam, doe normaal!

Andy
    Hij had zijn broodje al snel op en pakte er nog eentje.