• Vorige topic
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:17 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Andy
    "Ik heb heerlijk geslapen.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    ' Fijn ^^ ' zei hij vrolijk en hij krabbelde uit bed. Deed het kleine televisietje aan die op een kastje stond. Toen hij het scherm aan had zag hij metteen zijn eigen gezicht op het beeld. ' Gatsie. ' murmelde hij droogjes en ging op bed zitten. Zwijgend keek hij naar de beelden van gisteren avond die gefilmd waren. Ondertussen praatte een stem mee die allerlei speculaties had over Andy's en Jamie's uitstapje. Het ging dan vooral over een ruzie onderling of iets wat leek op een uit hand gelopen liefdes relatie x'D

    Andy
    Hij drukte zijn kussen weer tegen zijn gezicht. "Damn.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    ' Het spijt me. ' murmelde hij en stond snel op. Deed de tv weer uit en liet zich daarna weer achterover vallen op bed. ' Echt sorry. ' Hij keek even via zijn ooghoeken naar Andy en toen naar het plafon. ' Dit is echt zo dom. '

    Andy
    "Niet jouw schuld.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    x7UP schreef:
    Pixie
    Ineens hoorde ze de bel, dat zou de onteur voor de douche wel zijn. Zachtjes liep ze de trap af, gelukkig hadden ze altijd dezelfde die zwijgplicht had, waardoor ze hier konden verblijven en toch zo iemand in konden huren. Ze opende de deur en liet hem binnen, ze wees hem de plek aan en al gauw was hij aan 't klussen aan de douche 8D Toen dat gebeurd was liep Pixie naar de keuken en stopte ze zelfgerolde croissantjes in de oven ^-^ (Yummy <3)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Maar ik liep half naakt achter je aan. ' murmelde hij en keek hem aan. ' Geen wonder dat die mensjes denken dat wij een relatie hebben. ' Hij wendde zijn blik en staarde naar voren. ' En wat moet de manager -ofz- wel niet denken.. ' Hij werdt er heel erg onrustig van en begon aan zijn nagels te pulken.

    Darren

    Hij lag nog in zijn nest. Hij was allang wakker, maar had geen zin om op te staan, maar toen hij Pixie's overheerlijke broodjes rook was hij zo aangekleed beneden. "Morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" zei hij vrolijk terwijl hij half de trap afdonderde.

    Pixie
    ineens hoorde ze veotstappen op de trap en hoorde ze Darren, ze grinnitke zachtjes om zin vrolijkheid. ,,Hé.'' zei ze met glimlachje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan ik de songwriter called Chad spelen? :9~

    van my mag je, lol.
    Doe dan maar dta je vlucht was vertraagd ofzo xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chad
    Hij rende richting Pixie mijn zijn koffers in de hand. 'Sorry door Sandra had ik het vliegtuig gemist,' verontschuldigde hij zich.

    wtf, je moet wel eerst een biografie maken xD
    En even logisch spelen dat ie aanbelt enzo x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    wtf, je moet wel eerst een biografie maken xD
    En even logisch spelen dat ie aanbelt enzo x)

    Sorry dit komt nogal lomp over aangezien ik dit nog noooit heb gedaan x)
    Biografie, is dat zo van "Naam: Leeftijd: Karakter:"?

    hahaha, check mijjn blog maar
    Daar staat uitleg xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.