• Hey,

    Ik bedacht me net: als iedere tovenaar een patronus heeft, dan zijn er toch uiteindelijk te weinig dieren? Want die raken toch ook een keer op, als iedereen een patronus nodig heeft?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maar niet iedereen kan toch een patronus oproepen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat meerdere mensen dezelfde dieren hebben in een andere uitvoering, andere grootte enzovoorts.


    Your make-up is terrible

    Niet iedereen kan die oproepen en soulmates kunnen dezelfde hebben als ik het goed begrepen heb :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet iedereen heeft een patronus en meerdere mensen kunnen hetzelfde dier als patronus hebben? Hoezo zouden er niet genoeg dieren zijn dan?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb helemaal geen verstand van Harry Potter maar,
    Er zijn echt.. weet je hoeveel dieren er zijn :') Er zijn zoveel dieren die jij nog niet een kent, of die nog niet eens zijn ontdekt.
    En die tovenaren gaan toch ook dood? Misschien dat iemand anders dan zijn patronus krijgt ofzo.

    ok nvm, heb hier geen verstand van lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    What the hell is een patronus? o.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Toetanchamon schreef:
    What the hell is een patronus? o.o

    Harry potter (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh, iedereen heeft een andere vorm en grootte, depends on their inside.
    Ik heb een test gedaan en de mijne zou een hinde zijn -hihi- :$


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Niet iedereen heeft een patronus, zoals Draco, hij heeft er geen omdat hij geen volledige patronus kan oproepen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jonsu schreef: