• Crap, ik snap niets van de nieuwe msn. Nou ja, het ligt niet aan het niet snappen, maar ik vind hem zo vervelend.

Ik weet niet of meerdere deze ook hebben, maar het is zeg maar deze.

Is het mogelijk om als nog die oude te downloaden, deze is vervelend. D:

Senkjoe. (krul)

Big girls cry when their hearts are breaking

Ja, dat kan. Dat heb ik ook gedaan.
    Maar, ehm ik zal dan even voor je zoeken.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Geen idee. Ik werk op een mac, en daar heb ik nog steeds de oude. Misschien moet je eens googlen:Y)
    Succes!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik was blij dat ik die niet had gedownload, iedereen zeurt evover, haha.
    En eeehm, als het goed is kan dat. Die msn verwijderen bij Programma's en onderdelen en dan gewoon een oudere versie downloaden als het goed is.

Nieuwe msn is flut, heb het ook meteen van mijn laptop afgegooid.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Dan moet je eerst deze er af gooien en dan die oudere er weer op zetten (:
    Staat wel ergens op internet :')

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

wow, dat snap ik ook niet :x
    maar ik heb geen verstand van msn of iets anders met computers,
    Ik kreeg vandaag ook dat ik iets moet installeren heb ik gedaan, maar ik heb nog steeds hetzelfde.

Me so good.

Ja dat kan zeker wel (:
    Gewoon op msn 2009 zoeken in google, dan krijg je hem wel ^^

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Je kan kijken of deze werkt. En anders moet je zelf maar even op google zoeken. Je moet inderdaad de 2009 versie hebben zoals Herolicious zegt _O_.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Ik heb nog steeds de 2009 versie stond toen eerst op het punt de nieuwste te downloaden alleen ik hoorde van iedereen dat hij helemaal niet fijn was en dat ze de oude terug wouden, dus toen heb ik hem toch maar niet gedownload.

misschien kun je op google zoeken naar een site waar je de 2009 versie kunt downloaden?

(Be)lieve in (you)rself

Ik ben nu 2009 weer aan het downloaden. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik kreeg vanochtend ook een balkje van dat ik die nieuwe MOEST installeren anders kon ik niet meer op msn. Dus ik maar doen ja, en heb nog steeds de oude o.O Wahaha:Y)

Sometimes it's best not to care.

CHOCOLATEEE schreef:
    Ik kreeg vanochtend ook een balkje van dat ik die nieuwe MOEST installeren anders kon ik niet meer op msn. Dus ik maar doen ja, en heb nog steeds de oude o.O Wahaha:Y)

Ik zit de hele dag al op E-buddy, aangezien ik dat dus niet kan/wil installeren.

Think before you act.

oww die heb ik ook het is idd even wennen.

ailoveejoee.