• En dus heb ik iedereen wijsgemaakt dat ik buikgriep heb. En nu zit ik helemaal alleen thuis met een kopje thee en mijn laptop op mijn schoot. Het leven is geweldig, nog iemand die vandaag thuis is gebleven (:?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    ikke, maar ikm ben echt ziek -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja :'D. Ik had een gesprek met Yorneo en dat liep uit, dus ik weiger om nog naar school te gaan 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben vrijdag's altijd vrij
    maar om nou buikgriep te facken?
    nou dat moet je zelf maar weten

    Ik had vandaag maar 1 uurtjes. Toen kregen wel gisteren een belletje dat die leraar ziek is. Dus ik had vandaag vrij :D

    Billusion schreef:
    Ik had vandaag maar 1 uurtjes. Toen kregen wel gisteren een belletje dat die leraar ziek is. Dus ik had vandaag vrij :D


    Gelukzakken allemaal _O_ Ik ben jaloers :'D


    Olive

    Bij mij valt er lekker veel uit omdat de halve school ziek is. Yay. ^^ Maar vandaag moest ik het 2e uur beginnen, en dan had ik om 12 uur tot 2 uur tussenuren en dan nog 1 uurtje gym. Daar blijf ik dus echt niet voor op school, dus heb ik een briefje geschreven dat ik naar de dokter moest, en die kneuskes geloofden het nog ook, ghehe. xd


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik ben thuis want ik heb de mexicaanse griep. :/

    PatriciaBill schreef:
    Bij mij valt er lekker veel uit omdat de halve school ziek is. Yay. ^^ Maar vandaag moest ik het 2e uur beginnen, en dan had ik om 12 uur tot 2 uur tussenuren en dan nog 1 uurtje gym. Daar blijf ik dus echt niet voor op school, dus heb ik een briefje geschreven dat ik naar de dokter moest, en die kneuskes geloofden het nog ook, ghehe. xd


    Ik schrijf ook altijd briefjes om niet te moeten zwemmen, maar ik doe vaak genoeg mee met de lessen zodat het niet opvalt :'DD Die leerkrachten geloven ook alles.


    Olive

    h8lyfe schreef:
    Ik ben thuis want ik heb de mexicaanse griep. :/


    Is die Mexicaanse griep nog steeds around?


    Olive

    Ik was heel even naar school gegaan, maar heb me weer ziek gemeld.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jacker schreef:
    (...)

    Is die Mexicaanse griep nog steeds around?

    Het moet zijn.

    IK! En gister ook al. Maar morgen moet ik van 8 tot 5 naar stage ): Ik haat school! Door school moet ik stage in halen, 3x op een zaterdag. in mijn vrije tijd dus. ):


    Sometimes it's best not to care.

    Aha.. Hmm zit niet meer op school, en helaas ook geen werk dus k ben vrij joehoe.. Nou niet dus ik wil werken


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Het moet zijn.


    Succes met uitzieken dan _O_


    Olive

    Ik, al heel de week, maar ik ben wel echt ziek =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.