• En dus heb ik iedereen wijsgemaakt dat ik buikgriep heb. En nu zit ik helemaal alleen thuis met een kopje thee en mijn laptop op mijn schoot. Het leven is geweldig, nog iemand die vandaag thuis is gebleven (:?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    oldDiary schreef:
    Aha.. Hmm zit niet meer op school, en helaas ook geen werk dus k ben vrij joehoe.. Nou niet dus ik wil werken


    Jaloers

    Marauderette schreef:
    Ik, al heel de week, maar ik ben wel echt ziek =$


    Succes met uitzieken _O_


    Olive

    Junns schreef:
    ikke, maar ikm ben echt ziek -.-'


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik had tot 10.10 school omdat ik proefwerkweek had.
    Maar er zijn wel veel mensen ziek van Q O;

    Beterschap iedereen(flower)


    Me so good.

    Ik, maar ik heb al weekend :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik, maar dan om verschillende redenen. Dinsdag was ik echt ziek, woensdag opa overleden, dus pas om 11 uur 's avonds weer thuis, donderdag zusje jarig, en omdat het woensdag zo laat was bleven we maar met z'n allen thuis en nu vandaag ook weer omdat mijn pa zijn het in z'n rug heeft en geen zin heeft om mij naar school te rijden. (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 14:12 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neen, ik had examen vandaag. Maar nu ben ik wel weer thuis.

    Ik was om 12 uur vrij, had dus geen nut
    En ik was gister al thuis en had woensdag mezelf al 1e 2 uur vrij gegeven 8)


    Alleen maar tranen van geluk

    Great :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik, al de hele week, maar ik ben echt ziek, lol.

    Nee, want dan kon ik mijn birthdayparty vanmiddag en vanavond niet geven, en ik ben vrolijk vandaag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik was naar school maar heb me ziek gemeld


    i have a busy life

    Ik was vandaag gewoon heel braaf naar school. (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 15:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vandaag ben ik wel braaf naar school geweest, maar woensdag hebben ik en m'n zusje m'n moeder wijsgemaakt dat we alletwee de eerste 2 uur vrij hadden. Dus toen zij eenmaal was vertrokken naar A'dam voor de hele dag: Thee! Chocola! Films! ghe, life's good. ;3


    It's time to be happy again.

    Jij geluk,, ik had maandag al gefakt dat ik ziek was en woensdag was ik eerder naar huis gekomen omdat ik echt misselijk was dus ik dacht mijn moeder gaat het niet geloven als ik vandaag ook weer "ziek" ben


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik ben vrij vandaag :')


    There are several things that I have been doing wrong.