• Gisternacht is mijn opa overleden. Mijn moeder heeft me direct wakker gemaakt, we hebben ons aangekleed met de familie en zijn in de auto gestapt. Het is ongeveer anderhalf uur daarheen rijden, maar dat maakte niet uit. Hij was al oud, vorige woensdag 81 geworden, hij was dement en het werd eens tijd ook dat hij overleed (niet lullig bedoeld, natuurlijk, maar er zat geen leven meer in hem) maar toch. Het kwam wel hard aan. We hebben afscheid genomen en toen moest de begrafenis geregeld worden.
    Nu is er echter iets wat ik heel vreemd vind.
    Diezelfde nacht kon mijn vader niet slapen. Hij werd midden in de nacht wakker en wist om één of andere reden dat zijn vader overleden was. Hij wou mijn oma bellen om te vragen wanneer hij kon komen, maar daar heeft mijn moeder hem van weerhouden omdat ze niet wist of het waar was én of mijn oma het zelf al wist. Maar om 5 uur kregen we telefoon, opa is overleden. En mijn vader wist dat al.
    Toen kwam mijn zusje beneden, die had ook gedroomd. Die had hem opgebaard zien liggen en die middag in het mortuarium moest ze meteen huilen omdat het precies was wat ze in haar droom gezien had.
    Onderweg hebben we mijn nicht opgehaald die óók erover gedroomd had. Ze had opa gezien omringd door lichtflitsen, geloof ik. Dus ook zij wist nog voor ze gebeld wel al dat opa overleden was.
    Ik vind dit zo vreemd. Onbegrijpelijk. Hoe konden zij hier over dromen? Heeft iemand anders al eens zoiets dergelijks meegemaakt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een vriendin van mij heeft dat ook. Zij voelt altijd nare situaties aan.
    Ik heb het andersom. Ik voel positieve situaties aan.
    Ik weet wanneer mensen gaan trouwen, voordat ze het vertellen. En op de dag dat mn nichtje geboren werd, wist ik het die ochtend al. Ook dat het een meisje zou zijn en dat ze Sanne Sofie zou heten...
    Wel raar, maar ik heb er geen last van

    Gecondoleerd!

    ik had toen mijn oma nog leefde en ik bij haar geweest was, wel een raar gevoel, alsof het de laatste keer zou zijn dat ik haar ging zien als levend persoon. en uiteindelijk was dat dus ook zo.
    sterkte!


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Gecondoleerd!
    Ik weet niet hoe het is om iemand te verliezen,
    het moet vast een van de ergste dingen zijn in je levenO:
    sterkte(flower)


    Me so good.

    Gecondoleerd.
    De tante van mijn moeder is ook net gestorven.
    Ik ga zaterdag naar haar begrafenis hoewel ik haar slechts één keer per jaar zag.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ja, ik had wel iets heel raars. Ik werd zeg maar zo misselijk toen de telefoon ging dat ik wel kon kotsen. Kregen we vervolgens te horen dat het met mijn oma slecht ging. Dat was dus op 18 oktober en die ochtend is ze nog overleden. Op de verjaardag van mijn vriendje (A)


    Love sheds light one the darkest of times

    Gecondoleerd!


    Hope goes lost but never dies.

    Gecondoleerd! (flower)
    En ja, ik heb dat zelf gehad toen mijn opa's overleden..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gecondoleerd met je opa

    Ik had het bij mijn oma, ik zat in groep 8.
    Ik zat in een bus, we gingen naar de zwembad toe, plots moest ik huilen, het ging al lang slecht mijn oma.
    Toen ik thuis kwam, kwam me zus binnen gelopen. "Oma is overleden he?" Vroeg ik zachtjs mijn zus knikte.. Ik had het aangevoelt, ik had een hele goede band met mijn oma.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sterkte!(flower)

    & Ja mijn opa is vorig jaar plotseling overleden aan hartstilstand, denken we. (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 14:18 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    :( Veel sterkte, is niet leuk. Dat weet ik toen mijn oma overleed.

    (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Justmelotte schreef:
    Ik denk dat het gewoon met familieband te maken heeft ofzoiets.. (?)
    Heb het nog nooit meegemaakt zelf.

    Gecondoleerd.(flower)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ivan schreef:
    Aaw, gecondoleerd (flower). Dit is echt heel rot.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gecondoleerd!
    & mijn opa is niet zo lang geleden overleden.
    Wij wisten dat mijn opa zou sterven, hij had botkanker en hij werd al niet meer makkelijk wakker. Mijn moeder was de enige die daar was die nacht, mijn vader, mijn zus en ik waren thuis. We werden allemaal in de nacht om dezelfde tijd wakker - daar kwamen we die ochtend achter. Het was de tijd dat mijn opa overleed. Dat was ook wel raar.

    Heel veel sterkte!

    Aegis schreef:
    Gecondoleerd!

    vreemd mijn overgroot opa was ook overleden op zij 81e en hij was ook dement :| mijn opa is nu 83 O.O bijna 84O.O


    Shoganai i ne~