• Gisternacht is mijn opa overleden. Mijn moeder heeft me direct wakker gemaakt, we hebben ons aangekleed met de familie en zijn in de auto gestapt. Het is ongeveer anderhalf uur daarheen rijden, maar dat maakte niet uit. Hij was al oud, vorige woensdag 81 geworden, hij was dement en het werd eens tijd ook dat hij overleed (niet lullig bedoeld, natuurlijk, maar er zat geen leven meer in hem) maar toch. Het kwam wel hard aan. We hebben afscheid genomen en toen moest de begrafenis geregeld worden.
    Nu is er echter iets wat ik heel vreemd vind.
    Diezelfde nacht kon mijn vader niet slapen. Hij werd midden in de nacht wakker en wist om één of andere reden dat zijn vader overleden was. Hij wou mijn oma bellen om te vragen wanneer hij kon komen, maar daar heeft mijn moeder hem van weerhouden omdat ze niet wist of het waar was én of mijn oma het zelf al wist. Maar om 5 uur kregen we telefoon, opa is overleden. En mijn vader wist dat al.
    Toen kwam mijn zusje beneden, die had ook gedroomd. Die had hem opgebaard zien liggen en die middag in het mortuarium moest ze meteen huilen omdat het precies was wat ze in haar droom gezien had.
    Onderweg hebben we mijn nicht opgehaald die óók erover gedroomd had. Ze had opa gezien omringd door lichtflitsen, geloof ik. Dus ook zij wist nog voor ze gebeld wel al dat opa overleden was.
    Ik vind dit zo vreemd. Onbegrijpelijk. Hoe konden zij hier over dromen? Heeft iemand anders al eens zoiets dergelijks meegemaakt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    gecondolleerd

    Ik heb het zelf nooi meegemaakt dat ik dat aan heb gevoeld of gedroomd ofzo. Ik dat opzicht ben ik echt ongevoelig.(flower)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 19:24 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk dat het gewoon met familieband te maken heeft ofzoiets.. (?)
    Heb het nog nooit meegemaakt zelf.

    Gecondoleerd.(flower)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 19:25 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Aaw, gecondoleerd (flower). Dit is echt heel rot.


    No growth of the heart is ever a waste

    gecondoleerd zowieso, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt. echt raar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zoiets had ik ook toen mijn opa overleed, ik was 11 en het was een gewone avond.. Gewoon gezellig vond ik en ineens ging de telefoon, om de een of andere reden sloeg meteen mijn stemming om.. Dus ik pakte de telefoon, gaf die aan mijn moeder en moest toen huilen, zonder dat ik het nog wist. EN ja hoor, het was mijn oma om te vertellen dat mijn opa was overleden. (dag voor myn oma's (zijn vrouw) haar verjaardag ook nog))

    Soms heb je denk ik gewoon zo'n sterke band dat je meteen doorhebt als er iets met diegene is. En ik snap wat je bedoelt van 'het werd tijd', had ik ook met mijn oma. Zoiets doet pijn maar je weet dan dat het beter is (:

    In ieder geval sterkte (flower)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ach, gecondoleerd!
    Mijn oma ligt nu ook op sterven.. Ik leef met je mee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gecondoleerd & sterkte aan de rest van je familie. (flower)

    En nee, ik heb zelf dit nog nooit meegemaakt. Het inderdaad bizar.
    Hoewel ik eens had gedroomd dat ik een 5,8 zou halen voor natuurkunde, en dat haalde ik ook. ;]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik krijg een kippenvel van.
    Sterkte, hoor! (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    gecondoleeert ! o:


    Life is a beautiful struggle

    Ahww, gecondoleerd<3

    Ik heb zoiets gehad met mijn gerbil [woestijnrat, voor het geval dat je het niet wist(:], wij zaten in de auto terug van vakantie in Frankrijk, het was best gezellig en toen ineens, bam, stemming omgeslagen, ik wou nú naar huis. Ik was toen geloof ik heel erg bang dat er iets met hem zou zijn, en toen we thuis kwamen, was hij net overleden. Ik heb dat toen tegen mijn vader verteld, en die zei dat er zoiets bestond als gedachtegolven. En dat ik dat dus waarschijnlijk had 'gekregen' van hem. Dus ik denk dat het heel goed mogelijk is dat jullie dat ook hebben gehad. (:
    Maar iig, heel veel sterkte(flower)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Heel veel sterkte <'3.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nou, vaak komt het voor dat mensen die heel erg verbonden met een persoon zijn (door familieband) op die manier toch nog afscheid kunnen nemen, wanneer iemand komt te overleiden, of dat die persoon op die manier gedag komt zeggen. Dat heeft mijn vader ook bij mij gedaan.

    Ik vind het heel erg voor je, gecondoleerd en sterkte. Maar wel fijn voor je opa dat hij nu rust heeft.


    Wie du mir, so ich dir.

    Lau Schatje sterkte!, ik ben er altijd voor je he (H)

    Ik denk dat het gewoon een voorgevoel is, dat heb ik ook wel eens gehad.
    Hoe dat komt en waar het vandaan komt weet ik ook niet, maar het is idd heel apart


    I solemny swear i am up to no good

    Danke voor jullie lieve reacties! <3 (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    gecondolleerd!

    ik voel het vaak aankomen. :'x als iemand bijna dood gaat.ik heb al 4 mensen verloren die ik ken.

    Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor