• Hyee.

    Hoe komen jullie altijd aan inspiratie voor een verhaal. Of op ideën voor een verhaal. Luisteren jullie dan naar een bepaalde muziek, of kijken jullie naar een plaatje/ bepaalde plek buiten? Tell me :3 Ik ben er best nieuwschierig naar.

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Het wisselt. Bij mij ligt het er gewoon hoe erg ik met mijn hoofd in het verhaal zit. En ideeën schieten me gewoon te binnen, eigenlijk.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zorro schreef:
    Het wisselt. Bij mij ligt het er gewoon hoe erg ik met mijn hoofd in het verhaal zit. En ideeën schieten me gewoon te binnen, eigenlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kijk veel films, die kijk ik nooit af op tv, maar dan maak ik in mijn hoofd andere personages die iets anders zijn dan in de film en dan maak ik er mijn verhaal van.
    (:


    Me so good.

    Wat ik echt heel heel heeeel vaak heb, is dat ik zomaar midden in de nacht wakker word met een idee voor een verhaal oid. Of dat ik 's avonds wat zit te piekeren in bed.
    Misschien is dus een tipje in bed gaan liggen? whahah


    JDN.

    Het zit opeens in mn hoofd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet het eigenlijk niet. Ik zit constant in mijn hoofd verhaaltjes te verzinnen. De meeste ervan vind ik niet goed genoeg om uit te schrijven, maar soms kom ik op een idee dat me wel aanspreekt. Voor gedichten haal ik mijn inspiratie vooral uit muziek en hoe ik zelf over bepaalde onderwerp denk. Soms zie ik opeens een foto die me erg aanspreekt en bedenk ik daarbij een gedicht of verhaal.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik luister muziek, of ooit zie ik een film, maar eigenlijk vaak gewoon uit het dagelijks leven die je er dan in verwerkt.


    <3

    Ivan schreef:
    Films, dromen en muziek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Muziek, foto's en ik moet in de juiste bui zijn.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Als ik ga slapen denk ik aan de gekste dingen én plots krijg ik dan een geniaal idee, vaak helpt muziek ook bij mij + boeken lezen.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':