• Dit topic is keeeeeeeeeeeeeeeeei oud, dus niet meer reageren ajb.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Nieuwe vriendin van Mada
    Naam: Amber Alice Rose
    Achternaam: Moors
    Volledige naam: Amber Alice Rose Moors
    Leeftijd: 16
    Leefjaar: 6e leerjaar
    Afdeling: Gryffindor
    Reden voor afdeling: Het was niet onverwacht dat ze bij Gryffindor in gedeeld zou worden, omdat haar hele familie ingedeeld bij Gryffindor was. Haar hele familie heeft een en al moed door hun bloed stromen. Haar familie bezit een aantal zeer krachtige tovenaars en heksen. Waaronder haar broer, Jay. Hij zit in het 7e jaar.
    Uiterlijk: Amber Heeft mooi, golvend, bruin haar dat halflang is. Het krult van nature en ze doet niet meer als het kammen. Ze heeft donkerbruine ogen die ze opmaakt met een laagje mascara. Ze heeft gewone mooie lippen en een mond vol rechte en witte tanden. Amber heeft wel een paar jaar een beugel gehad. Ze heeft een normale lengte. (1.73) Ze draagt op school altijd trouw haar uniform, maar buiten school heeft ze meestal skinny jeans met een topje aan. Ze houdt van veel accessoires. Ze heeft altijd wel kettingen, armbanden of oorbellen in. Ook heeft ze altijd gelakte nagels.
    Bloed: Volbloed
    Toverstok: Een 24,2 cm lange wilgenhout stok. Met in de kern het haar van een feniks
    Patronus: Een gevleugeld paard
    Extra: Ze heeft een kat, Muka. Amber is verwend en dat weet ze ook, maar ze maakt er geen gebruik van. Ze heeft rijke ouders omdat ze allebei vroeger professionele zwerkballers zijn geweest. Haar ouders willen haar -en haar broer- alles geven wat ze maar willen. Maar Jay en Amber maken daar geen gebruik van. Dan zou iedereen maar misbruik maken van haar en zou ze niet weten wie haar echte vrienden zijn. Haar vrienden weten dit maar die moeten het ook geheim houden want Amber wil er niet mee te koop lopen. Amber heeft ook het zwerkbal talent geërfd. Jay helaas niet. Amber is de jager van Gryffindor. Ze heeft al sinds de eerste dag op Hogwarts een crush op Cedric Diggory.


    Laat je me weten wanneer het begint? En of ik de rol heb? En moet ik geen karakter of zo invullen? x

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 21:40 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Rol: Vriendin van Mada, whatever you use it for.
    Naam: Lily
    Achternaam: Sharp
    Volledige naam: Lily Maria Sharp
    Leeftijd: 15
    Leefjaar: 4
    Afdeling: Slytherin
    Reden voor afdeling: Slim en gemeen.
    Uiterlijk: Zwart halflang haar. Kleur ogen, zwart. Klik!
    Bloed: Volbloed
    Toverstok: Wilgenhout, kern van toverroossap
    Patronus: Hinde
    Extra?: Mag het de dochter van Snape zijn? (flower), dan is het Lily Snape
    Crush: Draco:Y)
    O ja, laat je wat weten als je het verhaal begint? En als ik er in zit?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 21:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Even een vraagje als Extra mag je dan een Crush invoegen moet het perse iemand van Hp zijn??

    Rol: Beste vriendin Mada
    Naam: Shane
    Achternaam: di Caprio
    Volledige naam: Shane Abbigail Olive di Capiro
    Leeftijd: Twee maanden jonger dan Mada
    Leefjaar: Hetzelfde al Mada
    Afdeling: Gryffindor
    Reden voor afdeling: Shane is absoluut geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Op haar eerste dag kreeg ze op de Hogwarts express ruzie met Draco Malfoy en toverde hem in een schildpad. Dat was de enigste spreuk die ze uit haar spreukenboek onthouden had en dat was ook de eerste keer dat ze haar toverstok gebruikte. Verder, ondanks haar Dreuzelbloed, is Shane een uitermate machtige heks. Op haar eerste dag op Hogwarts vertelde de sorteerhoed haar dat hij maar weinig andere leerlingen had moeten sorteren die sterker waren dan haar.
    Uiterlijk: Shane Abbigail Olive di Caprio
    Bloed: Dreuzelbloed. Haar ouders waren beide Dreuzels en haar jongere zus is ook geen heks
    Toverstok: Wijnstok, 26.8cm met als kern een druppel bloed van een eenhoorn
    Patronus: Een gevleugeld paard
    Extra? Shane heeft geen kat of uil als huisdier meegenomen naar Hogwarts maar wel haar schattige tijgertje. Alou aka Lou is nu vier maanden oud en nog steeds even schattig als toen ze geboren werd. Shane weet dat ze Alou niet voor altijd in Hogwarts kan binnensmokkelen maar ze geniet van ieder moment dat ze met Alou samen beleefd.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 21:53 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MissGravity schreef:
    Even een vraagje als Extra mag je dan een Crush invoegen moet het perse iemand van Hp zijn??


    Ja dat mag gewoon hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Hééééééééél veel leerlingen van verschillende afdelingen (whaha) ;]
    Naam: Femke Selina
    Achternaam: Johnson
    Volledige naam: Femke Selina Johnson
    Leeftijd: 16
    Leefjaar: 5e. ;]
    Afdeling: Slytherin
    Reden voor afdeling: Ze is klein en daarom iedereen denkt dat ze schattig is maar stiekem is ze hardstikke sluw en gemeen, ze maakt er misbruik van dat mensen haar schattig vinden.
    Uiterlijk:Femke Selina heeft kastanje bruine ogen en is klein en slank. Ze heeft haar met veel krullen/slagen en een hoop volume.
    Bloed: Ze zegt volbloed maar ze is halfbloed.
    Toverstok: Palissander hout. 22 cm. Drakenhartenbloed.
    Patronus: Een slang.
    Extra?: Hoi :3

    x


    I hope your love will lead you ones to my door,but if it don't; stay beautiful <3

    Even een vraag; In welke afdeling en leerjaar zit Mada?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Apasionado schreef:
    Even een vraag; In welke afdeling en leerjaar zit Mada?


    Slytherin en leerjaar zes. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zit Lily erin?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rol: Nieuwe vriendin van Mada
    Naam: Kim
    Achternaam: Morrison
    Volledige naam: Kim Darcy Morrison
    Leeftijd: zestien jaar
    Schooljaar: leerjaar zes
    Afdeling: Slytherin
    Reden voor afdeling: Kim is erg arrogant en denkt alleen maar aan zichzelf. Ze is ontzettend slim, maar gebruikt die slimheid alleen maar voor slechte handelingen. Ze heeft een bloedhekel aan mensen van Griffoendor en Huffelpuf. Haar hele familie is een dooddoener, en later wilt ze er zelf ook één zijn. Ze houd van leedvermaak en voelt zich voldaan als iemand pijn lijd.
    Uiterlijk: Kim heeft een kattige en gemene uitdrukking. Ze heeft lang zwart krullend haar, een ijsbleke huid, zalmroze lippen en grote glinsterende grijze ogen. Ze heeft een slank tot mager postuur. Ze heeft vlijmscherpe nagels die door alles heen kunnen, en die nagels lakt ze vaak zwart. Op school draagt ze trouw haar schooluniform, buiten de schooltijden draagt ze graag zwarte jurkjes.
    Bloed: Volbloed
    Toverstok: De houtsoort is Palissander, de kern is haar van een Terzieler en de lengte is 22 cm. De toverstok is erg goed in duistere spreuken.
    Patronus: Acromantula (reusachtige spin)
    Extra? Ze is stiekem verliefd op Professor Snape, alleen mag niemand dit weten. Haar beste vak is Toverdranken. Kim heeft een zwarte kat als huisdier, genaamd Coco, een zeer gemeen beest.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 12:28 ]


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Staat het verhaal al erop en wie zit erin?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @ PrincesSnape

    Nee, hij staat nog niet online, maar waarschijnlijk binnekort wel. En dat weet ik nog niet, ik ga ze straks even goed bekijken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    @ PrincesSnape

    Nee, hij staat nog niet online, maar waarschijnlijk binnekort wel. En dat weet ik nog niet, ik ga ze straks even goed bekijken.


    Oké. Je houd me wel op de hoogte he? (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 22:51 ]


    dude, i can move my toes

    Rol : klasgenoot die Iedereen graag mag ( komt halverwege schooljaar op school )
    Naam : ilse
    Achternaam: Karinada
    Volledige naam : ilse lotte karinada
    Leeftijd : zelfde als Mada
    Schooljaar : zelfde als mada
    Afdeling : zelfde als Mada
    Reden afdeling : ziet er heel onschuldig uit maar van binnen een echte heks en dat weet niemand ( dus past wel in alle afdelingen een beetje )
    Uiterlijk: Zwart met roze haar ( geverft ) ziet er super lief uit maar is het niet, rode ogen, ( ze verft haar haar vaak ) ze is superslank maar vind zichzelf dik, draagt buiten schooltijd altijd zomerse jurken behalve dan met kerst.
    Bloed : volbloed
    Toverstok : palissander 22 cm lang met drakenhartenbloed
    Patronus : een slang
    Extra : ze heeft een zwarte kat genaamd Yu en is verliefd op chris peterson ( gwn iemand random ) en ze raakt in verwachting :3

    Ik hoop dat ik een rol krijg want ik hou van je storys