• Ugh, ik haat voeten. Behalve die van mezelf.
    Als ik ergens ben, en iemand wiebelt met zijn voeten, krijg ik jeuk aan mijn eigen voeten en word ik bijna panisch x'D En als er iemand onder mijn voeten kietelt raak ik helemaal in paniek.
    En thuis lachen ze me uit en zeggen ze dat ik me aanstel. Dat is echt vervelend want ik stel me niet aan, ik heb er echt een hekel aan.


    Your make-up is terrible

    Haha ocherm. Ik heb zeg maar zo'n zelfde afkeer alleen dan voor andere mensen die hun tanten poetsen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoe bedoel je, mensen die hun tandenpoetsen? Tijdens het poetsen zelf of...?


    Your make-up is terrible

    Nou als ik mensen zie tandenpoetsen word ik helemaal kriebelig óf ga ik kokhalzen :'DDDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat ken ik..

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 11:24 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Best raar eigenlijk. Dat je aan zulke ding zo'n hekel kan hebben. -ik neem je/jullie wel serieus hoor ;o-

    Oooh, dat lijkt me echt vervelend 8D


    Your make-up is terrible

    Als je je voet dicht bij mijn vriendin doet ga ze gillen want ze vind het viez. en ook als je is op haar kussen of deken of kleren staat gaat ze schelden. echt irritant weetje.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    - Emmsol. Weet je dat dan niet meer? Dat ik ging wachten met tandenpoetsen tot jullie klaar waren. En toen legde ik uit waarom en toen keken jullie me alle drie vet raar aan ;3.
    - Nikk. Het is zooo vervelend hahaha. Vooral als je bij vriendinnen slaapt ofzo. :'DD Leg dat maar eens uit dan, haha.


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, ik weet dat je een voetfobie hebt :P


    Life is hard and then we die

    Jabberwocky schreef:
    Haha ocherm. Ik heb zeg maar zo'n zelfde afkeer alleen dan voor andere mensen die hun tanten poetsen :Y).

    Hih.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jabberwocky schreef:
    - Emmsol. Weet je dat dan niet meer? Dat ik ging wachten met tandenpoetsen tot jullie klaar waren. En toen legde ik uit waarom en toen keken jullie me alle drie vet raar aan ;3.
    - Nikk. Het is zooo vervelend hahaha. Vooral als je bij vriendinnen slaapt ofzo. :'DD Leg dat maar eens uit dan, haha.

    Ja, dat weet ik nog wel x'D. En ik wist ook van nikki haar voetenfobie.
    Maar nog is het best opvallend =3.

    Voeten hebben gewoon iets vies.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wiebel nu met mijn voeten ^___^

    jk, maar dat is kut, ik heb niet echt ergens last van XD


    --