• Willen jullie die later? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    HeroHUNTER schreef:
    ik wil er 2 of 3. Niet 1tje. Een vriendin van me is enig kind en ze is echt fucking verwend, dusja..


    Dat heeft met de ouders te maken, niet met het kind. Om nu te gaan zeggen dat alle enige kinderen verwend zijn..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja.. maar niet veel denk ik..


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat heeft met de ouders te maken, niet met het kind. Om nu te gaan zeggen dat alle enige kinderen verwend zijn..


    Het is wel zo, of je het nu wilt of niet (cat) Enige kinderen leren niet te delen enzovoorts. Er hoeft nooit rekening gehouden te worden met broertjes of zusjes, dus hoe je dat enige kind ook opvoed, het is toch verwend.


    Your make-up is terrible

    Jaaaah!
    Lijkt me zo leuk!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Voor de mensen die na de bevalling niet met een hangbuik opgescheept willen zitten; voor je 25 trekt het allemaal weer recht, daarna gaat het al moeilijker. Geleerd met bio.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee, helemaal niet
    1.Ik heb een kleine zus en broer, waar ik me dood aan erger, net zoals elk kindje dat ik tegenkom
    2.Ook vind ik dat ze je vrijheid beperken en laat ik daar nu heel op gesteld zijn
    3.En ik heb een heel slecht rolmodel gehad , en ik wens niet in haar voetsporen als moeder te treden

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 17:30 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik zou er wel een of twee willen :3 Het liefst een tweeling haha :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Islander schreef:
    Later vast wel.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Vroeger dacht ik altijd dat ik nooit kinderen zou willen, maar dat kwam omdat ik met mijn broer was opgegroeid. (En nee dat is geen grap.)
    Maar toen droomde ik er eens over en eh, dat klinkt raar, maar toen wou ik er opeens wel één. Of misschien twee. (A)
    Maar als ik het wil wil ik het als ik in de twintig ben, stel dat ik er nog meer wil daarna, en dan al 35 ben of zo, dan wordt het moeilijker en gevaarlijker.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mississippi schreef:
    Voor de mensen die na de bevalling niet met een hangbuik opgescheept willen zitten; voor je 25 trekt het allemaal weer recht, daarna gaat het al moeilijker. Geleerd met bio.

    haha, dan zal ik wel een flinke hangbuik hebben na 5/6 kinderen..
    Maar ik ga wel veel afvallen dan en iedere dag trainen ):


    Me so good.

    Het lijkt me geweldig om als moeder je pasgeboren kindje in je handen te hebben. Mijn moeder was btw 20 toen ze mij kreeg.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Jaaa!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik heb er al eentje (:
    maar ik wil er nog wel één of twee bij.
    Liefst nog een meisje en daarna een jongen terug,
    maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Jep, 1 of 2 ;)

    Hangt er een beetje vanaf hoe ik mijn eerste bevalling ervaar xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is wel zo, of je het nu wilt of niet (cat) Enige kinderen leren niet te delen enzovoorts. Er hoeft nooit rekening gehouden te worden met broertjes of zusjes, dus hoe je dat enige kind ook opvoed, het is toch verwend.


    heerlijk oppervlakkig weer

    OT: 0 of 2 afhankelijk van mn leven

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 23:06 ]