• Ik heb me doodgelachen om mijn broertje..

We zitten met z'n vijven aan tafel, en mijn broertje deed een beetje 'stoer'. Mijn ouders gingen weg en mijn zus, hij en ik zaten nog aan tafel. Mijn zus vertelde over haar Biologie huiswerk, en dat ging over sex. Mijn broertje vond het wel interessant en keek dus naar de plaatjes in haar boek. Hij een beetje lacherig daarover doen en doen alsof ie er alles vanaf weet. Mijn zus gaat weg en gaat leren. Vraagt mijn broertje.
    "Wat is een dildo?"
    Ik moest mijn lach inhouden en mijn zus ook.
    "Ga maar aan mam vragen" zei ik.
    "Maar ik denk dat ik het wel ongeveer weet" zegt hij dan.."Een dildo is toch een stijve afgesneden pieliewilie?"
    ik kreeg buikpijn, hoe hij dat zei x'd
    Dus wij nee zeggen, gaat hij naar mijn ouders en krijgt hij daar een uitgebreide uitleg..
    Daarna kwam hij trots naar ons toe en vertelde hij wat het was O.o
    Volgens mij heeft hij het ook tegen zijn vrienden gezegd meteen..
    (hij is 11)

Hij heeft dat wel eens vaker gevraagd zo'n dingen.
    "mama, jongetjes hebben een piemelke, wat hebben meisjes dan?"
    (hij was 6)

dat heeft ons soms echt buikpijn van het lachen bezorgd (:

hebben jullie ook broertjes/zusjes/nichtjes/neefjes die dat ook eens hebben gedaan?
    Zoja wat vroegen ze dan?

Me so good.

TubbieToast schreef:
    Mijn broertje noemt borsten: borstels en een vagina: vagibillen (3) xd En mijn nichtje ging een keer met manderijnen in haar topje naar buiten omdat ze borsten wou hebben... xd ik lachte me kapot

haha borstels en vagibillen x'd,

Me so good.

TheWay schreef:
    En ik ben enig kind xD. Flipte wel even met bio condoom practicum. Dan moet je zo'n condoom over zo'n piepschuimen lul heen douwen. Was toen echt heel erg vies. Bedoel nu kijk ik wel anders xD

Dat had ik vorig jaar in de brugklas, en ik was de enige die dat condoom uit zo'n pakje durfde te halen.. Toen moest ik dat ook om zo'n plastic lullie doen en ik deed dat nogal lomp, dus mocht ik het toen voor alle brugklaasen gaan voordoen, ik vond het niet zo erg hoor:Y)

Me so good.

Nope.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Nee, mijn broertje is 6 en ik en mijn broer mogen over zo;n dingen niet praten waar mijn broertje bij is.

Maar toen hij 4 ofzo was had ene vriend van mijn broer hem anaal kontje kaal geleerd en dat zij hij toen dagenlang

(Be)lieve in (you)rself

Hahaha
    nee. Maar een zusje van mijn vriendin wel. We gingen daar tussen de midag eten (wij waren 11) ging haar zusje gewoon op tafel staan en roepen:'Ik heb een piemel!' ja toen moesten we wel lachen...

'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

xbiebettex schreef:
    Hahaha
    nee. Maar een zusje van mijn vriendin wel. We gingen daar tussen de midag eten (wij waren 11) ging haar zusje gewoon op tafel staan en roepen:'Ik heb een piemel!' ja toen moesten we wel lachen...

haha, lol;p

Me so good.

Yousef schreef:
    Nee, mijn broertje is 6 en ik en mijn broer mogen over zo;n dingen niet praten waar mijn broertje bij is.

Maar toen hij 4 ofzo was had ene vriend van mijn broer hem anaal kontje kaal geleerd en dat zij hij toen dagenlang

logisch dat jullie er niets meer over mogen zeggen >.<
    haha, lijkt me wel grappig dat de hele tijd te horen x'd

Me so good.

xSnoepjex schreef:
    (...)
    Goedzo, dan mag je hem hebben. Gratis(:

Oh gelukkig dat ik hem gratis krijg, ik heb namelijk geen geld :Y)
    DankU

Scandal schreef:
    Nja, mijn broertje zit midden in de puberteit. Hij spreekt misschien 5 zinnen tegen me per dag. 4/5 gaat over seks, 1/5 gaat over hoe een slechte zus hij me vind en hoe hard hij me haat. x]

Dat is niet zo'n leuke broer lijkt me o.O

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Mijn broers zijn 21 & 24 dus ik neem aan dat ze alles wel weten (krul)

-

ik en me nichtje(11) stonden in de badkamer(nog neit uitgekleed hoor) ik moest de douche voor haar aan doen, vraag ze zo misschien is het raar,maar heb jij ook haar bij je poesje? want ik zag een haartje daar bij mij. ik kon me lach niet inhouden zo grappig moest ik het haar zo uitleggen dat dat heel normaal is,later op de avond ziet ze maandverband in me toilet tas , heey esther ik zie dat jij ook al zakdoekjes voor je poesje hebt ben je al vrouw dan?
    echt zo grappigxD

i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

Genius schreef:
    Mijn broers zijn 21 & 24 dus ik neem aan dat ze alles wel weten (krul)
    Dat zou erg zijn moesten ze het niet weten :'D

If you had never come out of the blue, I would've stay

Mijn zus is 14 en die heeft me onlangs nog gevraagd wat een dildo is. Ik heb haar doorverwezen naar mijn moeder.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Everest schreef:
    Mijn zus is 14 en die heeft me onlangs nog gevraagd wat een dildo is. Ik heb haar doorverwezen naar mijn moeder.

haha;p
    ik wist het ook een tijdje niet, en ik wist niet hoe ik het moest gaan uitleggen aan mijn broertje ..;p

Me so good.

ezdepiggy schreef:
    ik en me nichtje(11) stonden in de badkamer(nog neit uitgekleed hoor) ik moest de douche voor haar aan doen, vraag ze zo misschien is het raar,maar heb jij ook haar bij je poesje? want ik zag een haartje daar bij mij. ik kon me lach niet inhouden zo grappig moest ik het haar zo uitleggen dat dat heel normaal is,later op de avond ziet ze maandverband in me toilet tas , heey esther ik zie dat jij ook al zakdoekjes voor je poesje hebt ben je al vrouw dan?
    echt zo grappigxD

haha, zakdoekjes voor het poesje x'd

op die leeftijd wist ik toch wel wat zakdoekjes waren;p
    haha (:

Me so good.