• Ik heb me doodgelachen om mijn broertje..

    We zitten met z'n vijven aan tafel, en mijn broertje deed een beetje 'stoer'. Mijn ouders gingen weg en mijn zus, hij en ik zaten nog aan tafel. Mijn zus vertelde over haar Biologie huiswerk, en dat ging over sex. Mijn broertje vond het wel interessant en keek dus naar de plaatjes in haar boek. Hij een beetje lacherig daarover doen en doen alsof ie er alles vanaf weet. Mijn zus gaat weg en gaat leren. Vraagt mijn broertje.
    "Wat is een dildo?"
    Ik moest mijn lach inhouden en mijn zus ook.
    "Ga maar aan mam vragen" zei ik.
    "Maar ik denk dat ik het wel ongeveer weet" zegt hij dan.."Een dildo is toch een stijve afgesneden pieliewilie?"
    ik kreeg buikpijn, hoe hij dat zei x'd
    Dus wij nee zeggen, gaat hij naar mijn ouders en krijgt hij daar een uitgebreide uitleg..
    Daarna kwam hij trots naar ons toe en vertelde hij wat het was O.o
    Volgens mij heeft hij het ook tegen zijn vrienden gezegd meteen..
    (hij is 11)

    Hij heeft dat wel eens vaker gevraagd zo'n dingen.
    "mama, jongetjes hebben een piemelke, wat hebben meisjes dan?"
    (hij was 6)


    dat heeft ons soms echt buikpijn van het lachen bezorgd (:

    hebben jullie ook broertjes/zusjes/nichtjes/neefjes die dat ook eens hebben gedaan?
    Zoja wat vroegen ze dan?


    Me so good.

    Haha, ergens wel schattig...
    Mijn zusje is 6 en totaal niet geïnteresseerd in hoe mensen zich voortplanten (ik was op haar leeftijd al veer meer op de hoogte), maar ze zij ooit een keer:
    "Mama, de eerste mensen op aarde waren toch Hans en Grietje?" (ipv Adam & Eva)
    Toen lach iedereen plat.


    Felix

    Aegis schreef:
    Pieliewillie, haha genius! XD

    Zo noemde ik dat ook, nog steeds, dat andere klinkt zo raar?


    Me so good.

    SchoenVeter schreef:
    serieus, mag ik jouw broertje een keer lenen ?? :Y)
    hij is geniaal xD

    Haha. Hij kan erg melig zijn en zijn lach is erg aanstekelijk(:
    Maaaaaaaar hij bijt, krabt, knijpt, slaat en schopt dus ik denk niet dat je dat wilt..


    Me so good.

    Een kennisje van mij heeft een kindje, dat een Afrikaans jongetje als beste vriend heeft. Op een dag kwam die zijn vader voor het eerst tegen, zei hij tegen dat andere kindje: 'Goh, ik wist niet dat jouw vader zwart was.'


    Naww, lol.
    Kinderen zien dat soort dingen ook echt niet, of zijn er gewoon zo ronduit in. Heerlijk. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Haha. Hij kan erg melig zijn en zijn lach is erg aanstekelijk(:
    Maaaaaaaar hij bijt, krabt, knijpt, slaat en schopt dus ik denk niet dat je dat wilt..

    Ben wel wat gewend hoor, ik bijt, krab, knijp, sla en schop gwn terug xD
    Geintje

    Whaha, volgensmij niet...

    Ik weet nog dat mijn tante mijn broertje plaatjes ging laten opzoeken van een stijve. Ik heb nog nooit zo hard gelachen toen ik zijn gezicht zag.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SchoenVeter schreef:
    (...)
    Ben wel wat gewend hoor, ik bijt, krab, knijp, sla en schop gwn terug xD
    Geintje

    Goedzo, dan mag je hem hebben. Gratis(:


    Me so good.

    Ik heb zoon vriend en hij wist niet wat maandstonden waren, moest ik het gaan uit leggen xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Een dildo is toch een stijve afgesneden pieliewilie?"

    Sorry, ik lolde even héél hard bij die zin :3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh,nee,
    DAt gaat wat worden.
    Mijn broertje is nu bijna drie.


    Food.

    Haha. geniaal _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    HeroHUNTER schreef:
    (...)
    Sorry, ik lolde even héél hard bij die zin :3

    ik moest er ook wel om lachen, want hij zei het zo schattig en ontschuldig :x


    Me so good.

    Mijn broertje noemt borsten: borstels en een vagina: vagibillen (3) xd En mijn nichtje ging een keer met manderijnen in haar topje naar buiten omdat ze borsten wou hebben... xd ik lachte me kapot


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    En ik ben enig kind xD. Flipte wel even met bio condoom practicum. Dan moet je zo'n condoom over zo'n piepschuimen lul heen douwen. Was toen echt heel erg vies. Bedoel nu kijk ik wel anders xD


    Love sheds light one the darkest of times