• Okè, opeens ben ik mijn halve stem kwijt. Serieus, ik praat nu raar en schor :'D Maar niet mijn hele stem is weg hoor. (aa) dat zou heel kut zijn.

    Wie is wel eens zijn stem kwijt-geweest?

    ik was hem een keer helemaal weg xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik, al enkele keren hees geweest. Maar ook had ik eens de ziekte van Pfeiffer, en toen was mijn stem helemaal weg.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    vervelend heh D:

    ik. De terugweg van vakantie ik kon gewoon níét meer praten geen één woord en aan het einde van de dag kon ik iets fluisterend achtig iets zeggen. Zo irritant want er komt niks uit je mond!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik kan op dit moment helemaal niet praten. Leuk joh :Y)

    Ja, dat heb ik nu ;P
    maar ik ben ziek, dus komt het daardoor. ;D


    Opgeven is geen optie.

    ja half toen ik ziek was


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik, want mij stem kan bijna niets hebben. Als ik mijn stem verhef kan ik dat even doen, daarna gaat hij piepen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb dat normaal nooit, ik ben zelden hees. En in de grote vakantie ben ik van de ene op de andere dag heel hees geworden en toen heb ik een heel weekend geen stem gehad net toen ik met de scouts weg was. Best dom. (cat)

    Nee dat nog nooit, ma nu hoor ik bijna niks meer ><


    Let us die young or let us live forever.

    zo ongeveer
    dankzij een fantastisch verkoudheid (sarcasme heerst)

    Ik wel eens


    -

    Ik ooit is helemaal 4 dagen, ik ging doodt. Moest ik altijd met papiertjes schrijven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse