• Okè, opeens ben ik mijn halve stem kwijt. Serieus, ik praat nu raar en schor :'D Maar niet mijn hele stem is weg hoor. (aa) dat zou heel kut zijn.

    Wie is wel eens zijn stem kwijt-geweest?

    Yup hierzo :Y)

    Ik zou niet te veel praten, en helemaal niet schreeuwen, het is heel irri als je hem helemaal kwijt raakt want niemand verstaat je -.-

    NIet helemaal. Maar wel bijna


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awww, stem van Ellen keer terug!

    Ik een keer, voor een paar minuten, ik had me namelijk verslikt en daardoor ging ik schor praten, vaag i know XD


    --

    Ik net niet. We gingen naar de boekenbeurs met school, toen was ik hem half kwijt en ik praatte nogal luid en iedereen keek me steeds aan, was wel irritant en net toen we naar huis gingen -in de trein- kwam hij plots terug. Perfecte Timing -,-

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:42 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik als ik naar een concert ben geweest haha. Omdat ik dan de hele tijd meezing, maar tegelijktijd ook met mensen praat en dan heel hard moet schreeuwen om boven de muziek uit te komen ofzo, haha. Maar dat is meestal na een paar uur dan wel weer bij getrokken (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, ik! Ik was toen in Londen met school en net toen ik daar was raakte ik mijn stem kwijt en was er alleen nog maar een piep over. En om het nog erger te maken: Ik werd toen geïnterviewd door de BBC op straat en ik kon niet met de rest meedoen met karaoke, terwijl ik me daar zo op had verheugd. ):
    Oh, en dan moet je van die speciale keelsnoepjes nemen die verdoven of zo. Dat werkte bij mij wel een beetje, alleen verdooft hij ook je tong en wordt die gevoelloos voor een tijdje, wat kinda irritant is, haha. (:

    Ik!
    Dan komt er OF een hoog gepiep uit OF klink ik als een man.(krul)


    effort never betrays you

    Nog nooit voor gehad.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Op vakantie in Chersonissos kon ik 2 dagen helemaal niet praten. Al die lui in het hotel gingen me pesten met karaoke nacht ):
    Ik moest ook steeds in mn vriend zn oor fluisteren als ik wat wilde, en dan moest hij het voor me bestellen. Zó onhandig.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:43 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nog nooit, gelukkig :)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Een keer, tijdens rapportuitdeling. Er kwam letterlijk niks uit. Heel weird.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik ook wel, dat is echt heel kud. ;s,
    Veel keelsnoepjes kauwen ;P

    ik ben hem wel half kwijt geraakt, maar nooit helemaal.


    Even a white rose has a black shadow.

    ik vind dat altijd grappig :x
    -sorry-

    Veel drinken?


    Me so good.

    Ik. Na een heeele leuke avond. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO