• Het liefts een harry potter verhaal want daar heb ik echt zin in om dat te lezen. Tokio hotel of justin bieber is ook goed. eigenlijk alles wel behalve een Jonas v\brothers verhaal.

    drop het hieronder samen met een link en beschrijving


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    When she cries

    Janne & Lieke zijn beste vriendinnen, ze zijn echt onafscheidelijk. Maar dan sterft Lieke door een ongeval en komt Janne er alleen voor te staan.
    Every day’s the same,
    She fights to find her way,
    She hurts, she breaks, she hides and tries to pray,
    She wonders why does anyone
    Ever hear her when she cries…



    The pain of love
    De samenvatting is eigenlijk de inleiding, dus ja (:

    Beide zijn onbekende personen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 17:14 ]


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb twee Th stories, en twee HP stories:
    TH :


    (English)Never meant to let you all down (TH,)
    zoals de titel al zegt is deze in het Engels geschreven :
    Yocey Luna is the best friend of all Tokio hotel members, but day after day they seem to drift apart. they all say that it is her fault, that she acts different. According to her it is the fault of the tours.

    -or BK or GS or GL or TK. Don't know yet-


    Rette Mich [BK]

    een storie over Bill

    Annelies wordt op school gepest en haar moeder en vader hebben nooit tijd voor haar. Ze voelt zich alleen. Tenminste tot ze Bill Kaulitz ontmoet...


    HP:
    I'm Alicia Hermelien Potter, welcome to my life
    Alicia Hermelien Potter is het derde kind van Harry & Ginny en de tweelingzus van Albus Severus Potter. Ze hoort er niet echt bij, heel haar familie heeft een goede band met elkaar, Alicia heeft niet echt een goede band met haar ouders. Als ze een brief van Zweinstein krijgt is ze dan ook blij dat ze even van haar ouders af is.

    the opposite of him but perfect for you
    Alicia Potter, een doodnormaal meisje van 11 jaar oud heeft altijd met haar tweelingbroer Harry bij haar oom, tante en neef Dirk gewoond. Daar komt verandering in als er op een dag rare brieven aankomen.

    -Draco Malfidus lovestorie-


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz



    Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The Curse Of Diana Brooks...[Draco Lovestorie]


    Hallo, mijn naam is Diana Brooks.
    Ik ben 16 jaar en al mijn hele leven leef ik met een groot geheim.
    Het vrouwelijke deel van mijn familie en ik zijn vervloekt.
    Hoe we aan de vloek komen, kan niemand echt zeggen.
    Maar elke maand verander ik in een jongen.
    En dat voor een week lang.
    Natuurlijk kan deze vloek worden opgeheven.
    En dat is door de ware te ontmoeten.
    Op mijn vorige school, Beauxbatons, is mijn geheim ontdekt, en kon ik niet anders dan weg te vluchten.
    Dit schooljaar begin ik opnieuw.
    Op een andere school, waar hopelijk mijn geheim veilig zal zijn.
    Perkamentus is er van op de hoogte en nu jij dus ook.

    Dan heb je ook nog Zeno, oftewel mijn "mannelijke kant."
    Zeno is ruiger dan ik.
    En hij rookt, iets wat ik als jongedame nooit zou doen.
    Ik koos er voor om mijn mannelijke kant "Zeno" te noemen.
    Naar mijn oudere broer.
    Een moeder heb ik niet meer.
    Ik heb haar nooit echt gekend.
    Mijn vader zie ik echter weinig want hij is een drukke zakenman.
    Ik denk dat je voorlopig genoeg over me weet.
    Genoeg om te weten dat ik, Diana Brooks, opzoek zal gaan dit jaar naar de ware


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    http://www.quizlet.nl/stories/35944/my-sweet-melody/

    onbekende personen? n_n'


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Magical Memoirs.

    ‘When friends become enemies.’


    Het jaar 1995; de dan vijftienjarige Charlie Esmé Roosemont keert vanuit Frankrijk terug naar haar geboorteland Engeland, waarna ze van het prestigieuze Beauxbatons naar het wereldwijd bekende Zweinstein wordt overgeplaatst – Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Als vanzelfsprekend hoopt ze hier, na een viertal nare jaren op Beauxbatons te hebben meegemaakt, een gezellig en vooral rustig schooljaar tegemoet te treden, maar al snel blijkt dit een onmogelijke opgave te omvatten. Zeker als een lang verloren vriend zich bij hun onverwachtse hereniging plotseling volledig tegen haar keert, en ze – in reactie hierop – een weg inslaat die ze nooit dacht en hoopte in te zullen slaan. En wat als ze dan ook nog eens verliefd wordt op zijn beste vriend en hij koste wat het kost probeert hun relatie stuk te maken?

    ‘There’s a thin line between love and hate.’


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Elements {Hogwarts}

    Alice Moors, in de ogen van andere leerlingen een gewone leerling. Maar Alice wist wel beter. Ze was alles behalve gewoon. Zij bezit de kracht over het element water. Dit is tot de dag van vandaag nog steeds een geheim voor iedereen. Ze oefent vaak alleen bij het meer en doet vaak onderzoek naar haar kracht. Er is niks over bekent, maar Alice is vast besloten waarom ze die kracht heeft gekregen. En alles zal sneller duidelijk worden dan ze denkt als dit jaar weer naar Hogwarts gaat.

    Er wordt duidelijk dat zij niet de enige is met de totale macht over een element. Ze leert 3 mensen kennen die hetzelfde hebben. Die zich hetzelfde voelen. Die niet weten wat hun te wachten staat. Die hier ook met niemand over gesproken hebben. Er groeit een hechte band tussen de 4 en ze zullen zich er bewust van worden dat ze elkaar meer dan ooit nodig hebben.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Klik ;D
    She works for the weekend - Ft. Justin Bieber

    Her dad kicked her, throw things at her. She know it must stop. She know it isn't normal.She decides to run away, then after a night out, she sees a stalker with a knife who's threatening someone. That shé were mistreated and wounded is one thing but other people wouldn't go trough the same as her.She wil help the boy , but wil they both make it? Does someone getting hurt?


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Single ladies - ft justin bieber

    Ruby Houston een meisje van bijna 16 jaar, zit bij de beruchte 4 meiden, oftewel ‘‘the single ladies’’ jongens zouden een moord plegen om 1 nacht met 1 van the single ladies het bed in te duiken, Ruby, Jane, Ashley en Chloe, hoeven alleen maar sexy te zijn en er goed uit te zien en ze shinen.
    maar dan zijn ze op een feest, en komt tienersensatie justin bieber, en hij is wel geintereseerd in Ruby, maar wat als Ruby hem niet ziet zitten, of geeft ze hem toch een kans ?


    Life is a beautiful struggle

    The war of Quizlet

    In een land genaamd Quizlet worden de burgers, die daar users genoemt worden, bedreigd door een leger genaamd mods. Ze worden onderdrukt en sommige worden gevangen genomen, wat daar geband wordt genoemt. Sommige Users komen in opstand maar kunnen ze wel op tegen de mods?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Once A Jerk Always A Jerk. Ft. Justin Bieber


    Kate word altijd gepest. Geen ene leraar helpt haar. Niemand neemt het voor haar op. Zelfs haar ouders niet,hun hebben het te druk met hun werk zeggen ze. Totdat ze op een dag laat zien dat ze het zat is. 1 iemand begrijpt het...Hij word verliefd op haar maar zij ook op hem. Nadat hij haar al die jaren heeft gepest!?!? Komt het goed tussen hun twee ? Daar kom je achter als je deze story leest...


    http://www.quizlet.nl/stories/44197/once-a-jerk-always-a-jerk-ft-justin-bieber/

    http://www.quizlet.nl/stories/39640/my-life-as-a-normal-girl-on-a-normal-school-in-a-notnormal-world/

    hp-story over een meisje dat de eerste vier jaar op Beauxbatons gezeten heeft, en het vijfde jaar naar zweinstein komt (Ombers jaar, ghehe)
    fantasy-romantiek-actie-humor...
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ken je The Potters al? Het is dus een HP verhaal. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Innocence.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Eén rondje, twee, drie, vier en zo ging het verder. Haar kamer loste op. Emma had het gevoel dat ze razendsnel achteruitvloog. Een waas van kleuren en vormen kolkte langs haar heen. En hard geluid bonkte in haar oren. Ze probeerde te schreeuwen, maar ze kon niets horen. En toen voelde ze weer grond onder haar voeten en kon ze alles weer zien. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en keek om haar heen. Waar was ze? Wat was er gebeurd?


    Emma is een meisje dat fan is van de Harry Potter boeken en films. Ze heeft zelf de tijdverdrijver nagemaakt. Ze draait de tijdverdrijver een paar keer rond en per ongeluk komt ze daarmee op
    Zweinstein terecht.


    Magic Time

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 16:39 ]


    Even a white rose has a black shadow.