• Serieus, het spookt daar gewoon
    afgelopen dinsdag ging de magnetron uit zichzelf aan, terwijl niemand eraan zat, en een keertje ging ik de was doen, gaat die droger ineens aan :O Dit is gwn eng, maar stiekem vind ik het wel geinig xD

    bij wie spookt het nog meer ??

    eh
    op jou hoofd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    vamandam schreef:
    eh
    op jou hoofd


    wanneer zeg je nou eens iets nuttigs xD

    Bij ons gaat de keukenla soms uit zichzelf open. (:
    Maar dat komt doordat hij veel te vol zit en er een soort mechanisme inzit dat zorgt dat hij niet dicht kan knallen, maar vanzelf afremt. Dat werkt alleen ook andersom ofzoiets, waardoor hij openschuift, waar je best wel van kan schrikken. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bij ons gaat de keukenla soms uit zichzelf open. (:
    Maar dat komt doordat hij veel te vol zit en er een soort mechanisme inzit dat zorgt dat hij niet dicht kan knallen, maar vanzelf afremt. Dat werkt alleen ook andersom ofzoiets, waardoor hij openschuift, waar je best wel van kan schrikken. :x
    ++
    hoor je die geluid


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    wanneer zeg je nou eens iets nuttigs xD

    k zeg nooit iets nuttigs dat weet je alefxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    bij mij gaat men deur soms open en dan zie je die klink echt naar beneden gaan en je hoort da piepen das echt eng brrrrrrrrr en zonder dat er iemand aan komt en ook s nachts heb ik al eens iemand horen rennen op de trap en men ouders waren al aan het slapen oooooomg das echt eng :S

    :S:X:X:X:X:X:|:|:|:|:|:|(huil)(huil)(huil)(huil)(duivel)(duivel)(duivel)(6)(6)(6)(zip)(zip)(zip)(krul)(krul)(krul):Y):Y):Y)

    De tv ging een keer aan, terwijl dat helemaal niet kon wat er zat geen stroom op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jigsaw schreef:
    De tv ging een keer aan, terwijl dat helemaal niet kon wat er zat geen stroom op.


    had ik ook een keer met mijn tv (er stond wel stroom op)
    ik had 's avonds tv gekeken, daarna ging ik slapen dus ik zet m uit
    de volgende ochtend stond mn tv weer aan :S
    en het volume van mn stereo ging ineens vanzelf zachter xD
    egt eng

    Eh, de wasmachine draait hier de knop soms vanzelf om en andere kleine dingen. Maar ik woon ook in een huis dat iets van 120 jaar oud is ofzo, het is nog van voor de oorlog, vlak naast het hart van Rotterdam dat plat gebombardeerd is.
    Vind het eigenlijk wel fijn zoals het is, echt een huis zoals het in mijn ogen hoort te zijn. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wow, wat hebben jullie allemaal creepy huizen zeg! Bij ons gebeurt er niks! Haha! :Y)


    love me for what I am, don’t hate me for what I’m not.

    Bij mij in mijn kamer, ik zweer het je. Maar ik ben het al gewend.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse