• Liefste Quizletters, graag wil ik jullie welkom heten bij het vernieuwde Q's Late Night. Het is een idee dat langzaamaan uitgroeide tot een vrij succesvol topic. Dus om Quizlet niet te laten sterven ─ voila, Quizlet's Late Night.
          Het idee is vrij simpel. Elke dag draai ik aan een rad om 21:00 stipt. Dit rad van spelletjes bepaalt welk spel we die avond gaan spelen. De keuzes variëren tussen Truth or Dare, Never Have I Ever, Wat ben Ik, Two Truths, One Lie, Quizlet Makeover, Cards Against Humanity en Fuck, Marry, Kill. Er mogen overigens àltijd voorstellen gemaakt worden als je een spel hebt dat gepast is voor een forum en dat je wel leuk lijkt! Als het saai begint te worden, draai ik opnieuw aan het rad. De user die als eerste begint, wordt ook gekozen door middel van een rad. Indien het spel een link vereist, zal ik er voor zorgen dat deze tijdig gedeeld wordt in het topic! Gelieve dan ook altijd het topic in de gaten te houden ─ aangezien ik hier alle aankondigingen plaats. Zoals iedereen weet ─ gaat Q offline om 02:07. Dan is het weer wachten tot 21:00. Je mag tijdens de dag ook posten in het topic ─ zolang het over een spel / het topic gaat. Als je toch offtopic gaat, mag je een waarschuwing verwachten.
          In de vorige editie was ik op zoek naar twee co-hosts. Dit aantal wordt nu drie. Dus bij dezen ─ als je interesse hebt in deze functie, mag je me contacteren in het topic, mijn pb of mijn gb. Het liefst heb ik mensen die vaak kunnen co-hosten, indien nodig. Dit zodat er zo weinig mogelijke avonden worden overgeslagen.




    Zoals alle initiatieven, heeft deze ook regels. Ze zijn vrij simpel en voor de hand liggend.
          • Huisregels van Quizlet.
          • Als je ruzie hebt ─ ga dan oftewel naar je pb of naar een bemiddelaar.
          • Probeer zo min mogelijk offtopic te gaan.
          • Deze regels tegengaan, resulteert de eerste keer in een waarschuwing en de tweede keer in een eendaagse ban.

    Als je wil meedoen, gelieve dan dit lijstje in te vullen:
    naam ─ usernaam ─ status (e.g. nachtuil, vampier, et cetera.)



    Heaven is a place that we all have

    Het is er weer! Hoera voor Q Late Night en hoera voor spelletjes! *O*


    Heaven is a place that we all have

    Aaah super, wellicht dat ik nu ik vakantie heb wel vaker kan joinen :3
    Heb er al zin in :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Nice, mt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    mt c: klingt leuk


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dit klinkt leuk (: iK kijk nog even of het realistisch is voor mij om me eht in te schrijven.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    het is 02:10 ._. quizlet is niet ofline haha dit is de hele reden waarom ik opbleef haha wou weten of hij echt offline ging om 02:07 snachts ik heb geen leven haha


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    het is 02:10 ._. quizlet is niet ofline haha dit is de hele reden waarom ik opbleef haha wou weten of hij echt offline ging om 02:07 snachts ik heb geen leven haha
    whut, meestal wel toch?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oeh MT


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik wil wel een co-host zijn ik ben vaak de hele dag op Q tot 22:00


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    MT


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    bff_bestfriend schreef:
    Ik wil wel een co-host zijn ik ben vaak de hele dag op Q tot 22:00


    Hm, dan moet ik denk ik nee zeggen, deze activiteit duurt tot ongeveer 02:00 en voor co-hosts van 21:00 tot 23:00 heb ik niemand meer nodig.. Wel bedankt voor het aanbod!


    Heaven is a place that we all have