• Ze vond dat ik veel achter de computer zit en zat erover te zeuren, toen zei ik -ik dacht dat ik er dan vanaf zou zijn- dat ik verhalen schreef en las. Nu wil zie die lezen! Mooi niet!! Niet dat er gekke dingen in staan maar, zij hoeft 't niet te lezen!!
    -sorry als dit topic verkeerd staat-


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Mijn moeder heeft ooit ook wel eens een hoofdstuk van mijn verhaal gelezen en ze vond het heel goed, alleen boeit Draco Malfoy haar niet dus wou ze niet meer lezen, haha (:


    Hope goes lost but never dies.

    Dat heb ik ook!
    Daarom zeg ik het ook niet meer :'s
    want ik vind dat het haar niets aangaat..


    Me so good.

    mijn moeder leest de mijne al. ;x
    dan zit ze stiekem op mijn Q (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Jaa, ik kwam er via het sinterklaas gedicht achter dat mijn vader een van mijn stories heeft gelezen.
    Ik weet niet welke.
    Maar hij vond me goed.
    Ergerend.
    Sommige dingen gaan ze gewoon niets aan (cat)

    Ik weet niet of hij leest via Q, maar het kan ook via mijn word.
    :x

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 21:52 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lol, mijn mama gunt me mijn privacy :Y)

    omg als mn moeder dat zou willen, i would kms ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Mijn moeder weet dat ik op Q zit. maar voor de rest boeit het haar niet zo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha, ik heb van mijn vorige stories mijn moeder 'delen' laten lezen, die niet erg waren ofzo :3

    Ik heb m'n mama volgens mij 1x een verhaal laten lezen, omdat ze nieuwsgierig was, en ik haar mening wilde weten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kies je mooiste verhaal uit, en laat haar die lezen :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ooh mijn moeder heeft mijn verhalen ook gelezen ;) Het is natuurlijk erg irri..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mijn moeder denkt dat ik ben opgehouden met schrijven ='D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn moeder moet mijn manuscript nog steeds lezen. ;-;
    Maar ze heeft het beloofd en al helemaal als ik de vernieuwde versie af heb en op wil sturen. 8D
    Verder wil ze alles wel lezen als het af is en in d'r genre valt. Maar meestal bespaar ik 'r uit voorzorg al. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn moeder kwam een keer mijn kamer binnen en vroeg wat dit voor een site is. En dan lees ik net een heel raar topic natuurlijk waar ik vaag zit te lachen achter de computer. "Oh, gewoon een site voor verhalen en quizzen met een forum" zei ik. En toen ging ze weer weg. Dus gelukkig vraagt mijn moeder zoiets niet x'D

    Maar dan kies je toch gewoon je mooiste verhaal uit? Gewoon je mooiste storie of een simpele stand alone ofzo.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik vertel m'n moeder gwn niets. Als zij vind dat ik te veeel op m'n comp zit en vraagt wat ik doe is mijn standaard antwoord: gewoon dingen.
    Gaat haar niet aan wat ik doe.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.